    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Date: Mon, 11 Mar 2013 02:53:46 +0100

    Padre wrote in <news:khj5e2$lp8$1@mx1.internetia.pl>
    > ktos kto kupuje licencje Autocada nie musi szukac darmowego systemu

    Stac mnie na zakup Windowsa, moj laptop mial nawet preinstalowanego. Uzywam
    Linuksa bo... lubie. Stac mnie na zakup iPhone'a, uzywam telefonu z
    Androidem (swego czasu byl niewiele tanszy od iPhone'a), bo preferuje ten
    system. Swiadomie, po organoleptycznym porownaniu. Gdyby mnie stac bylo -
    wolalbym np Toyote Hilux nawet od 10x drozszego Maybacha.

    > W Linuksie nie da się na przykład obsłużyć w żaden sposób połowy
    > albo więcej skanerów i drukarek

    www.sane-project.org/sane-mfgs.html
    Z drukarkami jest jeszcze lepiej.

    > jeśli nie kupi się sterowników pisanych przez firmy trzecie.

    Z ciekawosci, masz na mysli VueScan?
    www.hamrick.com/vuescan/vuescan.htm#supported
    Nie slyszalem o innych komercyjnych aplikacjach do skanowania dla Linuksa.
    SilverFast dziala tylko pod Win i Mac OS.

    > Reasumujac napisze raz jeszcze, instalowalem Linuksa na przestrzeni lat
    > z 10 razy i za kazdym razem nie znalazlem duzej czesci softu

    Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem? Pisalem z dwa razy. Pod Linuksem
    dziala software (znaczna czesc aplikacji) przeznaczony dla Windowsa dzieki
    WINE.

    > w zasadzie nawet jestem z wyksztalcenia informatykiem

    Wyksztalceni informatycy przeszli kursy "Architektura komputerow" i
    "Systemy operacyjne" (na UJ na 1. roku) i nie zadaja pytan
    "Nie da sie na tego tableta XP zainstalowac?"

    Sam NIE jestem informatykiem, a jakos z praca na Linuksie nie mam zadnego
    problemu. Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem
    > Zeby uzywac Linuxa to najpierw trzeba skonczyc studia w tym kierunku:)

    Nawet w liceum nie sprawial mi problemow.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info