    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tablety podrozeja
    Date: Wed, 15 Oct 2014 00:59:32 +0200
    <m16aap$i77$1@node1.news.atman.pl>
    <543966c9$0$3162$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1f8fb$u27$1@node1.news.atman.pl>
    <543d33f6$0$18073$65785112@news.neostrada.pl>

    "Trybun" 543d33f6$0$18073$6...@n...neostrada.pl

    > Pytanie było konkretne - jakie znaczenie dla przeciętnego szwaba będzie miała
    zamiana Kohla na Schroedera?

    Bliżej będzie miał wschodnią granicę Rzeszy?...

    > Przepędzi któryś jankesa z tych gniazdek które ów sobie uwił na terenie Niemiec?

    Nie wiem. IMO lepszy w przeganianiu jest Schröder.

    > Wątpię, on o to oskarża innych. On nie z tych co to ich czasem może najść
    refleksja. Zresztą wydaje się że to cecha każdego
    > polityka, a zwłaszcza takiego co to już raz liznął władzy.

    Trudno mi mówić o przyszłości czy o ludzkich myślach.

    > Daj spokój, z systemem nie wygrasz, zwłaszcza w pojedynkę. Zniszczą Cię, a nawet
    nikt się o tym nie dowie.

    Jakże nikt? Ty dowiesz się. I cała masa chętnych -- za rok czy za sto lat. :)

    > Zresztą wszyscy wiedzą co było z Lepperem i co, był w tych naszych "wolnych"
    mediach choć mały głosik wątpiący to co ustalił
    > lekarz po pierwszym rzucie oka na zwłoki? Nie, nie chodzi tu tylko o samo pytanie -
    zbrodnia czy samobójstwo, ale o podejście do
    > tej sprawy lekarzy, policji prokuratury itd...

    Nie interesowałem się zbyt mocno Lepperem.
    Mnie trują wyziewami komina -- a jestem astmatykiem.
    (; Ponoć mnie ustawa wentylacyjna nie obejmuje. ;)

    > Wiesz, z qrestwa to ja już wolę wybrać to mniej ostentacyjne. Wiadomo że także Tusk
    nie miał węża w kieszeni dla potrzeb kleru,
    > ale chociaż nie denerwował normalnych ludzi paplaniem o tej swojej hojności w dzień
    i w nocy.

    Tusk wybrał wojewodę, wojewoda wybrał Piotra Pawła Rudzińskiego.
    Dla mnie sprawa jasna -- Tusk to zły człowiek.

    > Ano nie... Ale co na to ludzie, dlaczego dają się ciągnąć na nos takim typkom?
    Dlaczego gdy jakiś Brevik powie wreszcie "DOSYĆ",
    > "dość tego" to zamiast mu bić brawo go potępiają?

    IMO Brevik to raczej zła postać.

    > Kto jest autorem tych umów choćby bankowych podpisywanych prawie na kolanie przy
    posykiwaniu urzędnika, dającego w ten sposób znak
    > że czas do namysłu się kończy. Kto na takie ich praktyki pozwala, gdzie są służby
    które na które staruszki płacą składki aby takie
    > kanalie w bankach im nie wydzierały tych ich często głodowych emerytur...

    Nie wiem. Dla mnie banki (jak zapewne wiesz) płacą za współpracę.
    Zaś ludzie z grupy dyskusyjnej -- miażdżą jądra złym bankom. ;)
    Miałem strasznie głupi pomysł -- ale na szczęście grupa pbb uznała
    ów pomysł za głupi. :)

    > No nie jest tajemnicą że to przyznawanie rent czy jakichś ulg jest sztucznie
    utrudniane. Jak kiedyś w czasie reformy Balcerowicza
    > przyznawano renty wszystkim chętnym, bo bali się buntu społeczeństwa tak teraz nie
    chcą dawać nikomu. Mało tego, często wraca
    > temat weryfikacji tamtych przyznanych rent.

    0. Nie tyle często, co z zasady.
    1. Mówimy teraz o karcie parkingowej. Nie o rencie. :)

    > Tak, dożyliśmy czasów takich że coś uczciwe, pro obywatelskie, sprawiedliwe itd.
    jest niemożliwe do zaistnienia, tak z drugiej
    > strony jest prawie pewne że to co szkodliwe, anty obywatelskie i niesprawiedliwe na
    pewno zaistnieje.

    IMO PO podkłada się -- szuka wrogów w społeczeństwie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'