  • Data: 2017-06-21 11:58:34
    Temat: Re: takie tam o samochodach elektrycznych
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-21 o 11:41, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Waga, wymiary, szybkosc ladowania, mozliwosc rozladowania (zwykle, tzw
    > rozruchowe akumulatory olowiowe nie lubia, bardzo nie lubia).

    Nie wiem, jak teraz, ale jeszcze lat temu niewiele, jak w Polsce były
    większe zakłady, gdzie pracowało od kilkuset do kilkunastu tysięcy
    pracowników, to różnych wózków akumulatorowych i innych Melexów było
    "jak mrówków". Tyle, że one nie chodziły na rozruchowych, lecz
    trakcyjnych akumulatorach. Te akumulatory wytrzymywały wiele lat, chyba
    powyżej 20.

    Ma ktoś znajomego na PKP? Oni też mieli tych wózków sporo - może dało by
    się dopytać o szczegóły.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam