    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: tani pecet - zakup
    Date: Sat, 30 Aug 2014 12:58:59 +0200

    W dniu 2014-08-28 10:13, Chris pisze:

    > ASROCK H61M-GS Intel H61 LGA 1155 (PCX/VGA/DZW/GLAN/SATA/DDR3) mATX -
    > 160 zł
    > PROCESOR PENTIUM G2030 3.0GHz/3MB LGA1155 BOX - 210 zł
    >
    > Troszkę drożej z prockem ale starczy na dłużej do tego to P2C a nie Celeron

    > Goodram 4GB albo Kinkston jakiś tani.
    >
    > GOODRAM DDR3 4096MB PC1333 CL9
    > KINGSTON DDR3 1333MHz KVR13N9S8/4
    >
    > Ok 150 zł za pamięci.

    Dzięki za podpowiedzi wszystkim. Zdecydowałem się na powyższy zestaw
    jednak.
    Niestety mam mały problem z zasilaniem - jak już wspominałem chciałem
    zostawić stary zasilacz. Stary zasilacz okazał się bardzo stary. ;)
    W powyższej płycie (ASROCK H61M-GS) mam:
    Gniazda zasilania
    24 pin ATX, 8 pin 12V, CPU/Chassis/Power FAN

    W zasilaczu natomiast (amacrox warrior ax450-pnf):
    Do dyspozycji mamy wiązki:

    ATX 20 + 4 pin (40 cm)

    EPS 4 pin (40 cm)

    PCIe 6 pin (40 cm)

    4 x SATA (35 cm - 50 cm - 65 cm - 80 cm)

    2 x MOLEX + FDD (35 cm - 50 cm - 65 cm)

    2 x MOLEX (35 cm - 50 cm)

    Pytanie moje brzmi, co z tym 8 pin 12V w płycie? Wystarczy zasilanie
    24 pin ATX, czy koniecznie muszę 8 pin 12V podłączyć?

    I przy tej okazji.. jakie macie doświadczenia z przejściówkami do dysku
    IDE -> port SATA w płycie? Czy te tanie chińskie dostępne na allegro
    działają i nie ma z tym problemów? Czy zapomnieć i kupować nowy dysk ? :(

    Pozdr,