  • 21. Data: 2009-12-09 07:10:59
    Temat: Re: [tech] gasniecie na wolnych obrotach
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Zapek" <z...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:hfj5eh$uto$1@polsl.pl...
    > Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal
    >

    > Czyli idac tym tropem gaznik i dysza wolnych obrotow.
    > Rozmawialem z uzytkownikami XR 600 i ponoc te gazniki sa kaprysne i trudne
    > do regulacji.
    > Zamiana na podcisnieniowy z Dominatora ponoc pomaga.
    > No ale skoro kiedys bylo dobrze to i teraz powinno byc ?

    To może też być jakieś fałszywe powietrze. Wskazuje na to występowanie
    usterki po nagrzaniu się silnika. Zwiększają się wtedy luzy, szczeliny i
    takie tam gdzie powietrze moze się przedostawać rozwalając mieszankę. W
    jednych przypadkach silnik będzie szalał na wolnych obrotach (będą rosły i
    spadały) w innych zgaśnie. To że kiedyś było dobrze może oznaczać, że coś
    się zużyło i dobrze już nie jest :). Trzeba szukać w samym gaźniku i miesach
    połączenia gaźnika z silnikiem (kołnierze, króćce i kolektory)
    --
    Jackare

  • 22. Data: 2009-12-09 08:10:08
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Zefir wrote:
    > Stawiam usługę docierania zaworów do gniazd w dowolnym serwisie na
    > to, że następny będzie ośmiozaworowy twin.

    Cycki se postaw.
    To o której mnie zabierasz? :)

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 23. Data: 2009-12-09 11:37:01
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Zapek" <z...@k...pl> wrote in message news:hfls97$kvp$1@polsl.pl...
    > Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > Wygladalo na wypadanie zaplonu.
    > Zaczalem od gaznika i elektryki.
    > Elektryka troszke kosztowala (Elserwis).
    > A zawory - to nic wielkiego.
    > W Kawie wymienilem 16sztuk ;)
    > Pozniej w malej xr'ce tylko 4.
    > Wiec jak teraz wyjdzie,ze trza 2sztuki (plus minus 2) to nie bedzie
    > tragedi ;)

    > Tak moge powiedziec jak sprawdzilem inne rzeczy ;)

    > Strasz mnie jeszcze bardziej.

    Nie wiesz jeszcze co to prawdziwy klopot. Wracajac do tematu, rzec moge: nie
    mam nic do wiekowych sprzetow, w koncu z pacholectwa pamietam jak wujek
    DwaCzySztery ganial z maczuga dinozaury, jednak stara guma (prawda
    dziecioroby? ;) ) w zstawieniu z roznymi oskami, przepustnicami i innymi
    elementami ruchomymi osadzonymi wprost w aluminiowym kadlubku okraszone
    wibracjami singla to mieszanka podlegajaca szybkiej degradacji. Tyle od
    nosiciela chlopskiego rozumku.
    BTW: z okazji nadchodzacych swiat chcialbym pozdrowic misia o malym rozumku.

    > Ale nic to-porobie/potestuje i nowy nabywca bedzie sie cieszyl dlugo
    > bezawaryjna jazda;)

    Ato: witaj w klubie ;)

    PeeS na piwko i drzemke na stole bardzo chetnie, jeno dupsko skopane proza
    zycia.

  • 24. Data: 2009-12-09 19:22:30
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Zefir" napisał

    >Stawiam usługę docierania zaworów do gniazd w dowolnym serwisie na to, że
    >następny będzie ośmiozaworowy twin.

    Potrzebna bedzie faktura czy wystarczy paragon ?
    Platnosc na Zapkolajkach ?

    --
    Zapek Zaworowy

  • 25. Data: 2009-12-29 19:04:04
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Kiedys napisalem :

    > Pacjent - Honda XR600R 94r.
    > Motocykl odpala bez problemow,wkreca sie i schodzi z obrotow jak nalezy.
    > Jednak po zagrzaniu sie dosc czesto gasnie na wolnych obrotach.

    Po sprawdzeniu roznych wariantow i w koncu zdjeciu glowicy okazalo sie,ze
    wszystkie zawory sa nieszczelne...
    Przy 'okazji' dam zmierzyc owalizacje tloka i zobacze co dalej nastapi...

    Dzieki za podpowiedzi.

    --
    Zapek
    xr600r

  • 26. Data: 2010-01-15 13:25:09
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    No to ciag dalszy przygod :-/

    Wymienione pierscienie na oryginalne Honda.
    Zawory dotarte i ustawione jak nalezy.
    Rozrzad nowy.
    Kompresja git.
    Cewki magneta,impulsator,modul-sprawdzone w Elserwisie i ok ( komus trza
    wierzyc...).
    Cewka WN nowa.
    Gaznik sprawdzony-wyglada na ok.
    A ta kurwa nadal gasnie :-/

    Albo jakas pierdola albo -nie chce kto kupic doinwestowanej xr'y ??? :-/

    --
    Zapek
    P.S. Jeszcze bede probowal zamienic gaznik z innej xr'y...

  • 27. Data: 2010-01-15 14:50:22
    Od: juhass <j...@p...fm>

    Zapek pisze:
> [...]
    > Gaznik sprawdzony-wyglada na ok.
    > A ta kurwa nadal gasnie :-/
    >
    > Albo jakas pierdola albo -nie chce kto kupic doinwestowanej xr'y ??? :-/

    Nie mam historii dyskusji ale nie widzę żebyś pisał coś o przewodzie WN
    i fajce, choć jak zmieniałeś cewkę to pewno i to... W każdym razie u
    mnie kiedyś pomogło...

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 28. Data: 2010-01-15 16:16:09
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > Gaznik sprawdzony-wyglada na ok.
    > A ta kurwa nadal gasnie :-/
    >
    > Albo jakas pierdola albo -nie chce kto kupic doinwestowanej xr'y ??? :-/

    Ja bym jeszcze raz sprawdzil dysze wolnych obrotow i ustawienie biegu
    jalowego. Na mysl mi przychodzi jeszcze jedna rzecz - akumulator, jak
    jak jest kiepski, to na wolnych bedzie zarl prad z alternatora a na
    iskre moze juz nie starczac. Sprawdz jak tam u niego z pojemnoscia, albo
    jak masz mozliwosc zamien na inny, dobry i sprawdz.
    Nie znam tego modelu, wiec tak gdybam...

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 29. Data: 2010-01-15 19:59:49
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Zapek" <z...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    > No to ciag dalszy przygod :-/
    (...)

    A sprawdzal to lewe powietrze i syf w baku?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 30. Data: 2010-01-16 10:27:11
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Odpowiem zbiorczo:

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym jeszcze raz sprawdzil dysze wolnych obrotow i ustawienie biegu
    > jalowego.
    Gaznik byl rozbierany/utawiany/sprawdzany.
    Jednak z opinii uzytkownikow wiem,ze jest kaprysny bardzo.

    > Na mysl mi przychodzi jeszcze jedna rzecz - akumulator
    Nie posiada.

    Użytkownik "juhass" <j...@p...fm> napisał

    > Nie mam historii dyskusji ale nie widzę żebyś pisał coś o przewodzie WN i
    > fajce, choć jak zmieniałeś cewkę to pewno i to... W każdym razie u mnie
    > kiedyś pomogło...
    Wymieniona cewka,kabel i fajka. I swieca.

    Użytkownik "Ivam" napisał

    > A sprawdzal to lewe powietrze i syf w baku?

    Sprawdzal.Bak czysty jak łza dziewicy.
    Lewe powietrze- nie widac aby takowe gdzies sie pojawilo.

    Bede probowal wrzucic gaznik z Dominatora-podobno daje rade.
    Tylko nie wiem czy mi sie jeszcze chce.

    --
    Zapek