  • Data: 2017-09-06 15:27:52
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-06 o 13:12, krzysztofsf pisze:
> [...]
    telefonu na kilka lat eksploatacji. Nie zylujcie tylko podpowiadajcie zgodnie z jego
    potrzebami ;)

    > Watpie. To sa parametry na dzisiaj.

    Używam Xperia Z2 (jakieś 3 lata) dalej działa jak nowa, różnica w
    wydajności widoczna tylko na słupkach. Brat miał Z3 (ten same podzespoły
    co Z2) i teraz zmienił na ZX Premium, czyj jakoś tak bo się pogubiłem,
    ogólnie poza super parametrami działa w sumie tak samo jak stara Z3,
    lekki wzrost wydajności ale nie przeszkadza to pracy bo są to zmiany
    minimalne.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein