  • Data: 2017-09-07 12:25:59
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-07 o 11:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >
    > Flash. Takie cos miedzy RAM a ROM.
    >
    > Z RAM nie mylic, bo to w Androidzie calkiem cos innego.

    Dokładnie to jest pamięć RAM (2-6GB) na partycję i usługi systemowe.
    Pamięć wewnętrzna wbudowana na aplikacje i pliki multimedialne.
    Pamięć zewnętrzna np. karta SD na aplikacje i pliki multimedialne.

    Problemem obecnie jest to że nie każdą aplikację da się przenieść na
    pamięć zewnętrzną co ogranicza dostępną pamięć wewnętrzną.

    Flash jest tylko typem pamięć który może być też robiony w różnych
    technikach, obecnie najbardziej wydaje są Samsungowe UFS pozwala na
    jednoczesny zapis i odczyt danych (Full Duplex), podczas gdy eMMC w
    jednym takcie umożliwia przesyłanie informacji tylko w jedną stronę. To
    poniekąd zmieniło się w wydaniu 5.1, które wspiera tzw. kolejkowanie
    komend optymalizujące czasy oczekiwania na dostęp do poszczególnych komórek.

    https://android.com.pl/images/user-images/pewek/2016
    /04/emmc-ufs-porownanie-predkosc.jpg

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein