    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Date: Tue, 6 Jan 2009 20:32:46 +0100

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Od jak dawna?

    Od wystarczająco dawna.

    >Nie widzisz że napisałem "szła" i że "w większości".
    > Pokaż 4 tunnery z gniazdem na moduł nie mających setupu 16:9 a ja Ci
    > pokażę
    > 4 które mają.

    Ale problem jest w tym, że Twoją tezę obala nawet jeden, a mojej nic nie
    obali, bo jej nie wygłaszałem. ;-)

    > Pokaż przystosowane na pl 4 tunnery mpeg4 dvb-t które nie mają, a ja
    > pokażę 4 jakie mają ok?

    Ale problem jest w tym, że Twoją tezę obala nawet jeden, a mojej nic nie
    obali, bo jej nie wygłaszałem. ;-)

    > A gdzie ja dzieliłem wew/zew?

    Ano zobacz w którym momencie Ci odpowiedziałem o bezsensie tego podziału.

    > Jedyny podział jaki wprowadziłem to transmisja cyfrowa(sat i dvb-t) i
    > naziemna-analogowa którą to nieopatrznie nazwałem naziemną.
    >
    > Chodziło mi tylko o to aby nadawcy tvp1, 2, polsat, 4 i tvn nie włączali
    > letterbox lub panascan dla cyfry (sat i dvb-t) bo odbiorniki (tv czy
    > tunnery)
    > dadzą sobie radę. Programy na sat (c2p i n) które nie lecą w analogu a
    > jest
    > ich sporo (o-tv, polsat2, polsat news, sport) spokojnie lecą anamorficznie
    > nikt nie narzeka.

    Co do tego to zgadzam się w pełni.
    I w analogu większość sprzętu poradzi sobie równie dobrze co przy obecnym
    letterboxie.
    Poza historycznymi tv, które spokojnie można olać.