  • 31. Data: 2013-02-05 14:09:16
    Temat: Re: ten to jednak pedalarz...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 5 Feb 2013 13:12:01 +0100, Jan Koval napisał(a):

    > które mają obowiązek trzymania się prawej strony pasa ruchu.
    > Ciekawe.

    Ogarniasz jezdnię z 2 pasami ruchu w jednym kierunku? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 32. Data: 2013-02-05 14:21:33
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ogarniasz jezdnię z 2 pasami ruchu w jednym kierunku? :)
    Chesz powiedzieć, że wolno jadące pojazdy będą się poruszać lewym pasem zamiast
    prawym? Może jak skręca w lewo. Ale chyba nie o to chodziło autorom ustawy.

  • 33. Data: 2013-02-05 14:42:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bartosz,

    Tuesday, February 5, 2013, 2:04:48 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > Od niedawna może jechać chodnikiem w takiej sytuacji.
    > Mówi o tym art. 33 ust. 5, pkt 3 PoRD:
    > "5. Korzystanie z chodnika lub drogi dla pieszych przez kierującego
    > rowerem jest dozwolone wyjątkowo, gdy:
    > 3. warunki pogodowe zagrażają bezpieczeństwu rowerzysty na jezdni
    > (śnieg, silny wiatr, ulewa, gołoledź, gęsta mgła), z zastrzeżeniem ust. 6.";
    > 6. Kierujący rowerem, korzystając z chodnika lub drogi dla pieszych,
    > jest obowiązany jechać powoli, zachować szczególną ostrożność i
    > ustępować miejsca pieszym."
    > A jak wspomnieli przedpiścy, już nie trzeba się zatrzymywać aby

    Ale nadal jest obowiązek zjechania w prawo a nie pedalenia srodkiem
    pasa na złość puszkarzom. Za utrudnianie ruchu należy się mandat.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2013-02-05 16:00:01
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A nieosobiście uważasz, że taki pomysł jest świetny?

    Moje "nieosobiste" zdanie nikogo nie obchodzi :)
    WOJO

  • 35. Data: 2013-02-05 16:55:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

    Oczywiście że nie.
    Tak samo jak rowerowi co do zasady po jezdni jechać mu nie wolno.
    Są wyjątki rzecz jasna.

  • 36. Data: 2013-02-05 16:56:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Marek m...@g...pl ...

    > Jakoś nie zauważyłem...

    Jak blokujesz cały pas ruchu jadąc rowerem środkiem, to co się dziwisz? ;-)

  • 37. Data: 2013-02-05 17:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Ale nadal jest obowiązek zjechania w prawo a nie pedalenia srodkiem
    > pasa na złość puszkarzom. Za utrudnianie ruchu należy się mandat.

    Chyba nigdy nie było zgody na wybryki homoseksualne na środku drogi.

  • 38. Data: 2013-02-05 17:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Budzik, czy publicznie zobowiązujesz się do pokrycia strat
    > spowodowanych przez takie zawalidrogi oraz poniesienia wszelkich
    > konsekwencji, jak taka fajtłapa się jednak fiknie?

    ja nie proponuję łamania przepisów (głupich ale jednak...)

  • 39. Data: 2013-02-05 17:04:13
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    > Jakos latem 2012 cos sie zmienilo. Od tego czasu pseudo kolarze jada
    > srodkiem drogi i udowadniaja jacy sa wazni i nietykalni.

    juz kilku takich ważniaków zepchnąłem do rowu, tam byli już mniej ważni

  • 40. Data: 2013-02-05 17:12:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    tak? podeprzesz to przepisem z PoRD?

    mst <at> gazeta <.> pl