  • Data: 2014-07-30 20:21:28
    Temat: Re: termometr kieszonkowy
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
    news:53d10e00$0$2374$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "adamschodowy" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I to jest najlepsza opcja.
    > Mierza temp min, max, sa wodoszczelne, maja zegarek i kosztuja 30zl. Np w
    > lidlu od czasu do czasu takie sa.

    min max to prędkość, temperatura akualna i tyle. no ale w każdym markecie za te 30 (a
    widziałem i za połowę tego) można znaleźć tzw "stacje pogody" czyli budzik albo z
    dwoma termometrami albo z jednym ale właśnie pamiętający min.max z ostatnich iluśtam
    godzin, no i juz większy - jak półtorej paczki szlugów.