eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytesla u zachara › Re: tesla u zachara
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tesla u zachara
    Date: Wed, 21 Jun 2017 06:50:00 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <oidn8e$mi1$2@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <g...@m...org> <oic0pn$ud2$1@dont-email.me>
    <oic3kl$1iov$1@gioia.aioe.org> <1jlaejkko8sum$.dlg@myjk.org>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 21 Jun 2017 12:02:22 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1580f8fd0048b307a5ffb6e5b41ebf1d";
    logging-data="23105";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19LnivSqOULlF82aIGRBaAo"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <1jlaejkko8sum$.dlg@myjk.org>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:ebCes0P1wSsZ8CubU5r6x+uWMI8=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608260
    [ ukryj nagłówki ]

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    news:1jlaejkko8sum$.dlg@myjk.org...
    > Kontrolnie dodam, że klimatyzacja to też pompa ciepła. ;P Jeśli ma
    > klimatyzację (a przecież ma), i wsale nie musi być tego wida, bo sprężarka
    > w aucie jest relatywnie mała (gorzej z chłodnicą), to już niedaleko do
    > odwrócenia obiegu czynnika i grzania kabiny zamiast chłodzenia.

    Tak jest. Są domowe systemy tego typu, pracujące w obie strony.
    Zimą grzeją, latem chłodzą. Mogłoby być tak samo... i być może
    problem wagi nie miałby miejsca.

    > Mnie natomiast zastanawia, dlaczego nie zastosowali (a wiem że nie
    > zastosowali) na zimę systemu przechwytywania ciepła generowango z pracy
    > akumulatorów.

    Chyba niezbyt mocni są w kwestii usuwania tego ciepła... a co dopiero
    wykorzystania go do czegoś - łatwo można przegrzać te akumulatory
    jak się autem piłuje bardzo długo maksymalną prędkością.
    No i wtedy też długo się nie pojeździ pytując na maksa, oczywiście.
    Generalnie trzeba to traktować jako auto do nauki dla inżynierów
    "co można zrobić lepiej w nowej wersji, nowym modelu".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: