  • Data: 2017-06-21 14:52:16
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 21 Jun 2017 14:39:21 +0200, T.

    > Ja do ucierania to mam tarkę. A auto kupuję do jeżdżenia. Ale może
    > starej daty jestem... :-)

    To jak ja, co nie zmienia faktu, że osiągi dla wielu, choć wykorzystują je
    parę(naście) razy w roku, są istotne. Osiagi Tesli są takie, bo mogą być.
    Spalinowe nie mogą w tej cenie, nawet te słabsze do tego wyją przeraźliwie
    aż zęby trzeszczą, więc o komforcie, tj. wyciszeniu, którym chwalą się
    najlepsze limuzyny, nie ma mowy. Tak realnie mnie właśnie z tego powodu
    kręcą elektryki. Są ciche, a ja samochodu nie kupuję bo lubię jęk silnika.

    --
    Pozdor
    Myjk