  • Data: 2017-06-21 14:35:08
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-20 o 23:00, Pszemol pisze:

    > Rozwiń tą myśl proszę...
    > Tesla Model S P100D rozpędza się do setki w 2,6 sekundy.
    >
    > Znajdź mi dużego, rodzinnego sedana za 500 tyś złotych który nawet 3
    > sekundy osiąga do setki, nie mówiąc o 2,6.

    Jeśli ktoś kupuje auto za 7-8 razy tyle, co kosztują podobne spalinowe,
    tylko dlatego, że rozpędza się do setki w 3 sekundy a nie w 10, to musi
    mieć dużo kasy i poczucie humoru. Zapraszam w moje okolice w godzinach
    szczytu i zobaczymy, jakie znaczenie będą miały te parametry w czasie
    dojazdu do pracy :-)

    Ps. Kiedyś w maluchu brakło mi paliwa. Poszedłem na piechotę do
    najbliższej stacji - nie było daleko. Pożyczyłem kanister i sprawa
    załatwiona. Jak wygląda sprawa w przypadku zabraknięcia prądu w Tesli?
    Trzeba wypożyczyć przewoźny generator (to trochę kosztuje), przywieźć na
    miejsce (donieść się nie da), poczekać zapewne sporo czasu, zanim się
    podładuje na tyle, żeby dojechać do najbliższego gniazdka. Albo na hol
    lub lawetę...
    Podejrzewam, że jak te auta się upowszechnią Chińczycy zaczną sprzedawać
    awaryjne agregaty do aut elektrycznych :-)
    Takie agregaty są dość spore. Przy mocy 1 kW trzeba by czekać pewnie ze
    3 godziny, żeby nabić akumulator Tesli na tyle, żeby ujechać kilka km...

    T.