  • Data: 2017-06-24 22:49:37
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    news:oimdu6$jf4$1$m4rkiz@news.chmurka.net...

    > zeby wytlumic pewne dzwieki

    Żeby zwiększyć komfort jazdy, bo hałas obniża komfort.

    > dlaczego z kolei byly samochody z wtryskiem paliwa do tlumikow czy
    > odtwarzajace dzwiek silnika w systemie audio?

    Bo niedojrzała młodzież myśli często że jak ma dziurę w tłumiku
    swojego Subaru to ma od razu większego kopa - o tyle większego
    o ile głośniejszy ma hałas.

    > po raz kolejny - ciche auta sa fajne, szybkie auta sa fajne, auta ktore
    > spelniaja obydwa warunki wg MOJEJ oceny nie sa wyjatkowo
    > pozadane ze wzgledu na wlasnie te dwie konkretne cechy

    Masz prawo do swojej, jednej opinii, nikt Ci tego nie odbiera :-)

    > cisza i osiagi - przypadkiem niezle wyszlo, ale za te cechy naraz nikt sie
    > nie da pokroic ani w sumie nawet nie upomina ani nie upominal

    Zdefiniuj nikt? I skąd to niby możesz wiedzieć? Na dzielni tak mówili?

    > czy auta luksusowe kupuje sie ze wzgledu na ich przyspieszenia?
    > czy jest to drugie miejsce na liscie zaraz po ciszy?

    Dla jednych na drugim miejscu na innych na pierwszym...
    Osiągi w luksusowych autach nie są czymś wyjątkowym
    więc możesz wybierać i przebierać - wpólną ich cechą
    jest to, że są i mocne i ciche.

    > czy w autach sportowych zaraz po przyspieszeniu nastepne na liscie jest
    > niezle wygluszenie?

    W autach do ścigania się na wyścigach nic poza siłą silnika się nie liczy.
    One zwykle nie mają nawet świateł do jazdy po ciemku..
    Ale my nie o torze wyścigowym mówimy, prawda?

    > "Zastanów się, możesz po cichu, możesz nie odpowiadać... :-)"

    Ależ chętnie Ci odpowiem :-)