  • Data: 2017-06-24 23:16:08
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: j...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Jun 2017 12:53:11 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >No ale zastanawiam się dlaczego to dla Ciebie takie ważne?

    Mnie to koło pędzla lata. To Ty się zafiksowałeś, że najczęściej
    kupowanym autem w Polsce jest Octavia za 80kPLN. Ja Ci pokazuję, że
    owszem, ale przez firmy. Bo klienci indywidulani mają inne
    preferencje, i to na poziomie 50-60kPLN. Co do 40kUSD ma się nijak.
    Żeby w Poslce się ten elektryk sprzedał, to musi mieć sensowną cenę,
    tak jak ktoś już to napisał, na poziomie 40 tys. Ale polskich złotych.
    Tym abrdziej jak to ma być drugie auto w rodzinie i jeszcze do
    popierdalania nim po mieście. Tu jest Polska, nie USA, zrozum to
    wreszcie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06