  • Data: 2017-08-02 20:59:40
    Temat: Re: tester
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Aug 2017 03:55:08 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:
    > a sposób
    > niony,

    > To akurat może być normą w pewnych branżach. Przy zlece=
    > niach o dużej wartości nie jest dziwne, jeśli klient chce wi=
    > edzieć więcej. Po to są np. audyty i mogą one dotyczy=
    > ć również systemu zarządzania. Może być te?=
    > ? tak, że klient będzie chciał mieć wpływ na pro=
    > cesy rekrutacyjne. I tym bardziej może chcieć chronić swoj=
    > ą pozycję przez wyłączność albo róż=
    > ne stopnie zakazu konkurencji. Żadna z tych rzeczy nie jest
    czerwonym =
    > światłem i każda z nich była i jest praktykowana.

    Albo jesteś głupi, albo naiwny, albo kłamiesz.

    Owszem, różne rzeczy możliwe są. Ale jak ci klient de facto chce
    przejąć zarządzanie firmą... to mu po prostu firmę sprzedaj.

    Wyobraź sobie: przychodzi do ciebie łoś, chce aby twoja firma
    napisała program. Ok. Ale stawia warunki. Masz zatrudnić jego
    bratanka. Najlepiej jako wiceprezesa. Aby napisać ten program musisz
    kupić od teścia łosia komputery. A od jego chrzestnej oprogramowanie.
    No i każda decyzja MUSI być konsultowana z owym łosiem. Nie wolno ci
    przyjmować innych zleceń. Nie wolno ci niczego... w niby nadal twojej
    firmie. Nawet to ile za ten program zarobisz "ustali się później".