  • Data: 2014-07-23 19:25:52
    Temat: Re: tester do instalacji elektrycznych - gdzie kupic?
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. napisał:

    > I wywalasz za kazdym razem roznicowke ...

    Dlaczego wyciąłeś następne zdanie: "Jeżli instalacja jest
    trójprzewodowa, TN-S z wyłącznikiem różnicowo prądowym, to wyzwolisz tę
    różnicówkę." Wiem jak to działa.

    > A co w nich takiego "lepszego" ?
    >
    > J.
    Bo stare mają za sobą wiele zadziałań, często nadpalone styki,
    charakterystyki zupełnie inne niż współczesne bezpieczniki. Często po
    prostu grzeją się w czasie pracy i wyzwalają bez osiągnięcia
    maksymalnego poboru prądu. Warto wymienić, zbyt wiele widziałem takich
    starych i wadliwych, żebym tego nie doradzał. Nawet jeżeli to nie są
    topiki, tylko okrągłe automaty. Kilkadziesiąt lat to zbyt dużo.
    Maciek