  • 21. Data: 2010-10-19 11:07:26
    Temat: Re: tico vs. matiz
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:slrnibosdo.bp1.artur.frydel@lapt.bzyk.dyndns.or
    g...
    > Witam.
    >
    > Musze kupic wozidlo do pracy. Ma jak najmniej palic i byc ogolnie tanie.
    > Komfort nie jest istotny.
    > Ja wolalbym tico, zona uparla sie przy matizie...
    > Czy moglibyscie wymienic wady i zalety tych modeli. Co jest lepszym
    > wyborem, matiz czy tico?
    >
    > --
    > Artur 'Bzyk' Frydel
    > "Always look on the bright side of life."

    Tico - sztywna kolumna kierownicy
    Matiz - lamana kolumna kierownicy

  • 22. Data: 2010-10-19 11:11:12
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-19 06:41, Artur Frydel pisze:
    > No i jakoś nie uśmiecha mi się stary rocznik> '97 rocznik.

    w 99% przypadków takie starsze auto będzie w lepszym stanie blacharskim
    niż wymienione daewoo. Poza tym silniki diesla, nawet jak mają 500tyś km
    nalotu to co to zmienia? Jak bez turbiny to i drugie tyle zrobi :)

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-10-19 12:36:56
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 19 Oct 2010 08:21:54 +0200, Krzychu wrote:

    > Z tych dwóch stanowczo wybrałbym Matiza. Jeździłem sporo obydwoma.

    Dzięki za wypowiedź. Będę jeździł w większości poza miastem, tak więc Twoje
    zdanie o spalaniu przekonuje mnie ku Matizowi :)

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Z próżnego i recover nie odzyska.

  • 24. Data: 2010-10-19 12:38:56
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 19 Oct 2010 09:33:39 +0200, Agent wrote:

    > To może nie upieraj się konkretnie na daewoo tylko określ ile max chcesz
    > wydać i zobacz co jest za to do kupienia. Mam przeczucie że Twoje myślenie

    Max 5kzł.

    > jest następujące - małe auto z małym silnikiem więc będzie mało palić i
    > będzie tanie w zakupie. To nie zawsze jest prawda. Róznica cenowa w
    > przypadku starszych aut się zaciera, spalanie możesz mieć podobne w jakimś
    > golfie 1.4 a i zabezpieczenie antykorozyjne bywa różne w zależności od marki
    > (daewoo nie wyróżnia się tutaj na plus).

    Sama cena zakupu nie jest tak istotna. To jest stare auto, więc wiadomo -
    będzie się psuło. Biorę też mocno pod uwagę koszty naprawy.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Lepszy wróbel w garści niż skrzypek na dachu.

  • 25. Data: 2010-10-19 12:39:37
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 19 Oct 2010 10:12:17 +0200, Seba wrote:

    > O Matizie jest lepszy kawał ;)

    Spoko. Już zapowiedziałem znajomym że gdyby tak w zaspie w zimę wylądowali
    to wiedzą gdzie mają dzwonić ;)

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Kto rano wstaje temu Pan Bóg rozum odbiera.

  • 26. Data: 2010-10-19 12:40:05
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 19 Oct 2010 11:07:26 +0200, PH wrote:

    > Uzytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    g...

    > Tico - sztywna kolumna kierownicy
    > Matiz - lamana kolumna kierownicy

    Tak jest.
    Czytałem. Kolejny punkt dla Matiza.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    The best car safety device? A rear-view mirror with a cop in it.

  • 27. Data: 2010-10-19 12:51:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 19 Paź, 06:37, Artur Frydel <a...@g...com> wrote:

    > Argument o poziomie bezpieczeństwa bardzo mnie przekonuje. Lepiej mieć jakąś
    > namiastkę, niż nie mieć jej w ogóle.
    > Słyszełem że matiz więcej pali, bo jest cieższy - czy jest to istotna
    > różnica?
    >
    > --
    > Artur 'Bzyk' Frydel
    > "Always look on the bright side of life."

    Kolega jeździł Tico kiedyś - jak nie jeździł i tak i tak spalało 5l
    benzyny :D

    Matiz traktowany bardzo ostro spali nawet pod 10l/100km.
    Tyle spalał Van traktowany - 1 odcięcie, 2 -odcięcie, 3-odcięcie - na
    4 nigdy mi się nie udało z niego wydusić odcięcia :D

    Pozdrawiam !!

  • 28. Data: 2010-10-19 12:57:05
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 19 Paź, 08:24, Artur Frydel <a...@g...com> wrote:

    > Będę jeździł ~50km dziennie.
    > Zapomniałem o jeszcze jednym, istotnym czynniku; auto musi mieć 4/5 drzwi. W
    > sytuacjach awaryjnych muszę mieć opcję łatwego przełożenia dwóch fotelików
    > dziecięcych.

    Pomyśl na poważnie nad starszym dieslem który spali wszystko co
    wlejesz do baku.
    Benzyny/gazu nie kupisz taniej a ropę a i owszem :)
    Wlejesz biodiesla (który już podszedł pod 4zł :( ) olej rzepakowy i
    też pojedziesz :)

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Po Golfie 3 TDI 90KM w życiu nie kupię więcej benzyniaka, następny
    będzie duży diesel/turbodiesel :) podoba mi się W210 300TurboD.

  • 29. Data: 2010-10-19 13:01:12
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-10-18 18:38, Tatanka pisze:
    > Tico - premiera 1988 jako Alto

    Chyba z 10 lat wcześniej,
    o Alto czytałem już w Świecie Młodych ;-)

    P.

  • 30. Data: 2010-10-19 13:11:57
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Pan Piskorz dokonał/a produkcji posta :

    > Chyba z 10 lat wcześniej,
    > o Alto czytałem już w Świecie Młodych ;-)
    >
    > P.

    Alto sprzed 20 lat to chyba o Suzuki chodzi :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny