  • 1. Data: 2010-10-18 11:55:39
    Temat: Pomocy - zapięcie akumulatora :)
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    Wolno się śmiać, ale proszę o pomoc.
    Pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się zdemontować wieczorem akumulator
    celem naładowania, i jak to zwykle w życiu bywa, łatwiej coś zdemontować
    niż zamontować z powrotem.
    Co prawda z zapięciem "klem" nie miałem problemów, ale nie zamontowałem
    tego plastikowego zatrzasku blokującego akumulator na podstawie.
    Jest gdzieś jakiś schemat, jak to powinno być prawidłowo zapięte?
    Samochód Carisma, jeśli to ma znaczenie.

  • 2. Data: 2010-10-18 22:47:04
    Temat: Re: Pomocy - zapięcie akumulatora :)
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 18.10.2010 11:55, PawelC pisze:
    > nie zamontowałem tego plastikowego zatrzasku blokującego akumulator na podstawie.
    > Jest gdzieś jakiś schemat, jak to powinno być prawidłowo zapięte?
    > Samochód Carisma, jeśli to ma znaczenie.

    Jeśli jest jak w bliźniaczym V40 to łapiesz za część obłą-dołapną,
    zamierzasz się od spodu na wysokości lub poniżej półeczki i potem tak
    jakby obracasz do góry do góry.

    S.

  • 3. Data: 2010-10-19 10:19:42
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    W dniu 2010-10-18 22:47, Stefan Szczygielski pisze:

    > Jeśli jest jak w bliźniaczym V40 to łapiesz za część obłą-dołapną,
    > zamierzasz się od spodu na wysokości lub poniżej półeczki i potem tak
    > jakby obracasz do góry do góry.
    >
    > S.

    Dziekuje, bardzo podobnie to wygląda, ale udało mi sie to zrobic, zaraz
    po tym jak wyslalem tego posta. :)