  • 1. Data: 2010-10-18 13:19:18
    Temat: magnetyzer- odgrzewane kotlety?
    Od: "Igor Michalik" <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wiele złych słów powiedziano w sprawie słynnych magnetyzerów.. Głównie
    wyśmiewane są ich potencjalne "cudotwórcze" właściwości powodujące niższe
    spalanie. Jednak praktycznie prawie zupełnie pomijany jest aspekt
    ograniczenia zanieczyszczenia spalin, a w dzisiejszych czasach wydaje się
    być to nadrzedna kwestia.. Czy ktoś z Was robił testy na analizatorze
    spalin, przed i po założeniu magnetyzera? Jestem bardzo ciekaw wyników..

    Pozdrawiam,

    Igor M

  • 2. Data: 2010-10-18 13:27:38
    Temat: Re: magnetyzer- odgrzewane kotlety?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.10.2010 Igor Michalik <i...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Witam,

    Zakładamy że auto jest sprawne, więc spala paliwo w prawidłowy sposób.

    > Wiele z?ych s?ów powiedziano w sprawie s?ynnych magnetyzerów.. G?ównie
    > wy?miewane s? ich potencjalne "cudotwórcze" w?a?ciwo?ci powoduj?ce ni?sze
    > spalanie.

    To wyśmiewamy nadal, czyli ilość spalonego paliwa się nie zmienia.

    > Jednak praktycznie prawie zupe?nie pomijany jest aspekt
    > ograniczenia zanieczyszczenia spalin, a w dzisiejszych czasach wydaje si?
    > by? to nadrzedna kwestia.. Czy kto? z Was robi? testy na analizatorze
    > spalin, przed i po za?o?eniu magnetyzera? Jestem bardzo ciekaw wyników..

    Czyli że w wyniku nic się nie zmieni. Ta sama ilość paliwa, tak samo
    prawidłowo spalona == ta sama ilośc takich samych spalin.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-10-18 14:01:56
    Od: "Igor Michalik" <i...@p...onet.pl>

    > Czyli że w wyniku nic się nie zmieni. Ta sama ilość paliwa, tak samo
    > prawidłowo spalona == ta sama ilośc takich samych spalin.

    Zwracam się do osób, które temat przerobiły w praktyce.. Mam na myśli
    głównie analizator spalin.
    W zw. z tym, Twój post nie jest odpowiedzią na moje pytanie.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2010-10-18 14:03:50
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnibobpa.q61.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Zakładamy że auto jest sprawne, więc spala paliwo w prawidłowy sposób.

    > To wyśmiewamy nadal, czyli ilość spalonego paliwa się nie zmienia.

    Człowieku małej wiary. Proponuję zapoznać Ci się z wynikami badań prof.
    Magnetyzjewa z peterburskiej Politechniki. Po zastosowaniu magneztyzera i
    drobnych modyfikacjach* z rury wydechowej zaczął płynąć czysty bimber.

    *zamiast benzyny zastosowano unikalną miesznkę wody, sacharozy i jakiejś
    grzybni(tajemnica profesora) i wydłużeniu procesu spalania do kilku dni

    Damian

  • 5. Data: 2010-10-18 14:09:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-18 14:01, Igor Michalik pisze:

    > Zwracam si? do os?b, kt?re temat przerobi?y w praktyce.. Mam na my?li
    > g??wnie analizator spalin.
    > W zw. z tym, Tw?j post nie jest odpowiedzi? na moje pytanie.
    >
    > Pozdrawiam,

    Nawet jeśli miałoby to mieć jakiś wpływ to co chcesz przez to uzyskać?
    Kupić klekota z EURO4 i przejść do EURO5? ;)
    Taki magnetyzer kosztuje pewnie z 40zl, a badanie w stacji
    diagnostycznej pewnie koło 100zł więc maksymalnie wydasz 250zł z
    przesyłką magnetyzera, poczynisz badania naukowe i przysłużysz się
    ludzkości ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 6. Data: 2010-10-18 14:10:45
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-10-18 14:01, Igor Michalik pisze:
    > które temat przerobiły w praktyce

    Myślisz, że ktoś marnowałby czas i środki na takie duperele?
    Kolega wyżej odpowiedział rzeczowo. Skoro magnetyzer nic nie robi to nie
    zmienia też składu spalin. Jak ci zależy na czystości to sprawdź w jakim
    stanie technicznym jest twoje auto a będzie to wielokrotnie
    pożyteczniejsze dla środowiska.
    P.

  • 7. Data: 2010-10-18 14:10:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Zwracam się do osób, które temat przerobiły w praktyce.. Mam na myśli
    > głównie analizator spalin.
    > W zw. z tym, Twój post nie jest odpowiedzią na moje pytanie.

    Z użytkownikami magnetyzerów jest podobny kłopot, co z wynalazcami perperuum mobile.
    Trzebia mieć na wejściu spore przekonanie, żeby się za to brać. Co z kolei rzutuje
    na oceny "faktów", których "osobiście doświadczyli", wyników, które "pomierzyli" itd.
    Ale skoro właśnie o takie informacje ci chodzi, to może i ktoś ci odpowie... :)

  • 8. Data: 2010-10-18 14:15:26
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-18 14:01:56 Igor Michalik

    > Zwracam się do osób, które temat przerobiły w praktyce..
    > Mam na myśli głównie analizator spalin.

    Tak, oni już pędzą żeby sprzętem za naście
    tysięcy złotych testować magnetyzery...

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2010-10-18 14:22:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Igor Michalik" <i...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    > pomijany jest aspekt ograniczenia zanieczyszczenia spalin, a w
    > dzisiejszych czasach wydaje się być to nadrzedna kwestia..

    W dzisiejszych czasach nadrzedna wydaje sie byc ilosc CO2, a tej
    magnetyzer nie zmieni, chyba ze zuzycie paliwa spadnie :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-10-18 14:25:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Igor Michalik

    > Zwracam sie do osób, które temat przerobi?y w praktyce.. Mam na my?li
    > g?ównie analizator spalin.
    > W zw. z tym, Twój post nie jest odpowiedzi? na moje pytanie.

    Gdyby przykręcenie magnesu do przewodu paliwowego dawało realnie
    cokolwiek to takie rozwiązanie byłoby stosowane fabrycznie. Szczególnie
    teraz, w dobie obsesji na punkcie ekologii. Więc nie wiem nad czym tu
    deliberować.

    --
    ignorance is bliss