  • Data: 2018-09-24 23:21:45
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nasłać Kruka
    Od: PiotRek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-23 o 11:36, Adi pisze:
    > O to mi właśnie chodziło.
    > Nie mogę wyłączyć przekierowania na pocztę głosową w Plusie.
    > Kod ##002# nie wyłącza przekierowań, jak były tak są. Próba wyłączenia
    > przekierowań w opcjach telefonu daje komunikat operator nie umożliwia
    > wyłączenia przekierowań. Czyli musi być przekierowanie na jakiś numer.

    Czekaj czekaj...

    Czy na pewno masz aktywną pocztę głosową? Bo przekierowanie w Plusie to
    rzeczywiście jest, i - ZTCW - jest niewyłączalne, ale nie jest to
    przekierowanie na pocztę.

    U mnie (numer w Plusie) wygląda to tak:

    *#21# - nieaktywne

    *#61# - aktywne, przekierowanie na nr +48601100545

    *#62# - jak wyżej

    *#67# - nieaktywne

    61 ani 62 nijak nie da się wyłączyć (ale w sumie po co wyłączać - i tak
    poczta głosowa się u mnie nie zgłasza).

    --
    P.