  • 1. Data: 2010-01-23 10:30:10
    Temat: to jest szuka: na Urmeta nasłać Kruka
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    22 805-93-33 :))
    vari

  • 2. Data: 2010-01-23 13:16:00
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nasłać Kruka
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hjk1t9$c66$1@news.onet.pl...

    > pyszne
    > a Ty znowu bedziesz bohaterem korespondecji mailowej w pewnej spolce

    No jak to ? A już coś pisali kiedyś ? Ty mnie nie strasz....cholewcia.
    Co oni wtedy pisali ?
    vari

  • 3. Data: 2010-01-25 12:13:30
    Od: "brum" <b...@o...eu>

  • 4. Data: 2010-01-30 10:16:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Jan 2010 11:30:10 +0100, vari wrote:
    >22 805-93-33 :))

    Cos ty mu zrobil, przekierowales polaczenie ?

    J.

  • 5. Data: 2010-01-30 10:33:04
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Cos ty mu zrobil, przekierowales polaczenie ?

    Milo mi doniesc, ze tym razem nic nie zrobilem.
    To jakis inny dowcipnis. Ten numer po prostu wyskanowalem.
    vari

  • 6. Data: 2010-02-01 20:33:03
    Od: "realista" <m...@r...org>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Milo mi doniesc, ze tym razem nic nie zrobilem.
    > To jakis inny dowcipnis. Ten numer po prostu wyskanowalem.

    W jaki sposób się wyskanowywuje numery? i to na dodatek takie fajne

  • 7. Data: 2010-02-01 22:06:56
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nas?aae Kruka
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    vari wrote:
    > To jakis inny dowcipnis. Ten numer po prostu wyskanowalem.
    > vari

    Apropos skanowania - w okolicy są inne dziwne zapowiedzi - ale po co na
    numeracji dla automatów umieścili wszystkie możliwe warianty?

    22 805 9300 - ab. ma zmieniony numer
    22 805 9301 - ab. czasowo wyłączony
    22 805 9302 - poł. nie może być zrealizowane
    22 805 9303 - nie ma takiego numeru
    22 805 9304 - poł. chwilowo nie może być zrealizowane
    22 805 9305 - proszę czekać
    22 805 9306 - zlecenie przyjęte
    22 805 9307 - wybrany numer jest za krótki
    22 805 9308 - głos zmaltretowanego dziecka ;)
    22 805 9309 - informacja o zmianie sposobu wybierania poł. krajowych
    22 805 9311 - poł. z automatem tel. - zaraz rozłącza
    22 805 9312 - sam gong
    22 805 9313 - ab. nie przyjmuje poł. przekier.
    22 805 9314 - sygnał zgłoszenia + inform. o wiadomościach w skrzynce
    22 805 9315 - wprowadzony kod pin przyjęty
    22 805 9316 - preselekcja
    22 805 9317 - blokada ACR

    i tak dalej....

  • 8. Data: 2010-02-01 22:27:28
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> napisał w wiadomości
> [...]
    > 22 805 9314 - sygnał zgłoszenia + inform. o wiadomościach w skrzynce
    > 22 805 9315 - wprowadzony kod pin przyjęty

    O kurczę, ale jaja! :-)))))

    Piotr

  • 9. Data: 2010-02-02 20:22:09
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 1 Lut, 23:06, "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> wrote:
    > Apropos skanowania - w okolicy są inne dziwne zapowiedzi - ale po co na
    > numeracji dla automatów umieścili wszystkie możliwe warianty?

    dla bezproblemowego dostępu (odsłuchu) do maszyny zapowiedzi słownych.
    Zazwyczaj robi się to na numeracji technicznej. Tym razem chłopaki
    mieli pod ręką wolną (ciągłą - to ważne!) numerację z automatów :)

    Ircys

  • 10. Data: 2010-02-05 19:32:29
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nas3aa Kruka
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >Zazwyczaj robi się to na numeracji technicznej. Tym razem chłopaki
    >mieli pod ręką wolną (ciągłą - to ważne!) numerację z automatów :)

    Bedzie sobie mozna ustawiajac przekazywanie ustawiac ciekawe komunikaty na
    swoich numerach :)

    Pozdrawiam
    SDD