  • 11. Data: 2010-11-04 20:46:07
    Temat: Re: top model
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > nie wiem... nie oglądam żadnego z tych chłamów :)

    Ni pytalem o format a o prace fotografa... dzizas!

  • 12. Data: 2010-11-04 21:04:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Ni pytalem o format a o prace fotografa... dzizas!

    a my mówimy o formatach...

    to jest usenet :)

  • 13. Data: 2010-11-04 21:06:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Ktoś ogląda?
    > Ja tak...
    > Troche robię/robiłem modelkom fotki i fajnie jest podpatrzeć warsztat.
    >
    > Jakieś wrażenia? :-)

    w temacie fotografii, to możesz podpatrzeć też jak ma sie ubierać topowy
    fotograf :)

    ciau... cmok!

  • 14. Data: 2010-11-04 21:09:37
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > to jest usenet :)

    usenet czyli na dzis - sralnia.
    Sam sie do tego przyczyniasz ;-)

  • 15. Data: 2010-11-04 21:20:14
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-11-04 22:09, quent pisze:

    > usenet czyli na dzis - sralnia.

    prawda.

    > Sam sie do tego przyczyniasz ;-)

    nieprawda.

    :-) dygresje i offtopy w watkach leza u podstaw usenetu :-)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 16. Data: 2010-11-04 21:28:03
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > :-) dygresje i offtopy w watkach leza u podstaw usenetu :-)

    Jasne... tyle ze drzewiej to byl margines a dzis watek sklada sie z samych
    dygresji ;-)

  • 17. Data: 2010-11-04 21:32:49
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-11-04 22:28, quent pisze:

    > Jasne... tyle ze drzewiej to byl margines a dzis watek sklada sie z samych
    > dygresji ;-)

    E, moze sie starzeje, ale nie widze wielkiej roznicy miedzy stanem
    dzisiejszym a 1997 rokiem akurat w tej materii ;-) Zalezy od watku ;-)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 18. Data: 2010-11-04 21:38:31
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > E, moze sie starzeje, ale nie widze wielkiej roznicy miedzy stanem
    > dzisiejszym a 1997 rokiem akurat w tej materii ;-) Zalezy od watku ;-)

    Poczatki tej grupy byly inne.
    Kiedys bylo jeszcze jakies archiwum.

  • 19. Data: 2010-11-04 23:31:49
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > tak mają napisane w scenariuszu i tam musza robić, za to dostają wypłatę
    > :)
    >
    > format panie, wszystko jest dokładnie opisane i zaplanowane, nawet
    > chamskie odzywki czy inne sprawy.

    Owzem, ale jednak jurorzy fimują to swoimi nazwiskami i kompromitują swoje
    nazwiska. A ze za pieniądze to bez znaczenia...

    Przemek

  • 20. Data: 2010-11-05 07:09:33
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemek Lipski napisal:
    > Owzem, ale jednak jurorzy fimuj? to swoimi nazwiskami i kompromituj? swoje
    > nazwiska. A ze za pieni?dze to bez znaczenia...

    Ależ ma znaczenie. Oni na tym zarabiają, są celebrytami, a w takim przypadku
    lepiej, żeby w ogóle mówili, niż dobrze... nie mówili.

    Czy Wojewódzkiemu albo Foremniak coś szkodzi, że zrobią z siebie idiotów?
    Poza niesmakiem nieistotnego fragmentu widowni?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek