  • 1. Data: 2010-01-14 09:22:31
    Temat: transfer kasy taktak -> play
    Od: jest <t...@w...pl>

    Czy istnieje możliwość przetransferowania kasy z tak taka w erze do play.

    Zostało mi 200 na tak tak i nie wiem na co je wydac przed przejsciem do
    play,
    Internet w era 5pln z 5MB wiec smiech na sali :)
    Moze sa jakies ciekawe serwisy za ktore mozna zaplacic sms

  • 2. Data: 2010-01-14 09:35:26
    Temat: Re: transfer kasy taktak -> play
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-01-2010 o 10:22:31 jest <t...@w...pl> napisał(a):

    > Czy istnieje możliwość przetransferowania kasy z tak taka w erze do play.

    Jedna uwaga, nie masz tam kasy to jak możesz coś transferować.. Ładując
    "konto" w TT dokonujesz zakup. Chcesz odzyskać kasę poproś ich o zwrot i
    jak już go otrzymasz, doładuj sobie Playa.
    "Konto" w TT nie rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, wręcz przeciwnie
    ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-01-14 10:01:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w
> [...]

    >poproś ich o zwrot i jak już go otrzymasz, doładuj sobie Playa.
    >"Konto" w TT nie rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, wręcz

    No, mnie sie tam wydaje ze oszczednosciowy, tylko radziecki -
    oszczedzam, oszczedzam, wyplacic nie moge :-)

    A jaki Play ? Jesli na karte i masz przez chwile dwa numery -
    zadzwonic z Ery do Play i poczekac az sie minuty nabija :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-01-14 10:35:04
    Od: jest <t...@w...pl>

    Dnia 14-01-2010 o 11:01:22 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > A jaki Play ? Jesli na karte i masz przez chwile dwa numery - zadzwonic
    > z Ery do Play i poczekac az sie minuty nabija :-)

    sa takie numery ?:) moze podasz jeden z nich

  • 5. Data: 2010-01-14 11:36:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał(a):
    > A jaki Play ? Jesli na karte i masz przez chwile dwa numery -
    > zadzwonic z Ery do Play i poczekac az sie minuty nabija :-)
    >
    >sa takie numery ?:) moze podasz jeden z nich

    To takie niedawne czasy gdy przeniesienie chwile trwalo, w ponoc w
    Play dostawales telefon, sim i numer od razu, a numer sie zamienial
    na ten przeniesiony po dokonczeniu przenosic.
    w miedzyczasie zadzwonic mozna bylo, i troche kasy odratowac :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-01-14 20:28:30
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    Moze sa jakies ciekawe serwisy za ktore mozna zaplacic sms

    PODRYWACZE?

    :)

  • 7. Data: 2010-01-14 20:44:11
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-01-14 12:36, J.F. pisze:
> [...]
    > przeniesiony po dokonczeniu przenosic.
    > w miedzyczasie zadzwonic mozna bylo, i troche kasy odratowac :-)

    Teraz jest inaczej. Przenosiłem nr z TT do Fresha tydzień temu.
    Dostałem *nieaktywną* kartę play bez numeru która aktywowała się po
    zakończeniu procesu przenosin. W moim przypadku trwało to jakieś 16
    godzin ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 8. Data: 2010-01-16 07:29:04
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent jest nadaje:
    > Zostało mi 200 na tak tak i nie wiem na co je wydac przed przejsciem
    > do play,

    Podzwoń po znajomych że przechodzisz do play, żeby nie byli zaskoczeni
    ;-)