    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: tuner combo
    Date: Tue, 20 Jan 2015 14:27:03 +0100

    On 2015-01-20 08:27, a...@p...pl wrote:
> [...]
    &p=1045107

    > czesc,
    >
    > wczoraj czytalem rozne posty na jego temat i:

    wczoraj przyszedl i zdolalem go dopiero podlaczyc i poustawiac programy
    z satelit, telewizora, ... wiec odpowiedz bedzie pewnie niepelna - nie
    wszystko przetestowac zdazylem, ale na chwile obecna:

    > 1. czy obsluzy CAM z dzialajace z CI+ ?

    ma byc kompatybilne - nia mam jak sprawdzic - wsadzilem karte Conax (TnK
    i wszystko dziala - znacznie wiecej programow niz na ferdku - pewnie to
    zwiazane z DVB-S2)

    jest nowy firmware z takim opisem:
    AB_652HD COMBO_V1.09.13370_20141217.rar test CI+ (link do strony na koncu)

    > 2. dysk tylko po USB - i czy uspi dysk gdy tuner jest w standby?

    na chwile obecna nie testowalem tej opcji odnosnie uspienia dysku - sa
    dwa stany uspienia tunera: normalny i gleboki.
    Po uspieniu glebokim bootuje sie ok 20sek - byc moze rowniez uspilby
    wowczas calkowicie dysk.
    Same programy w trybie pracy przelacza bardzo szybko, nic nie tnie.

    Dziala z pendrivem - testowalem zwyklym usb 2.0 8GB (zarowno fat jak i
    ntfs). Dziala pvr, dziala shift time.
    Jedynie przy rozdzielczosci 1080p@50 jest informacja, ze zapis za wolny
    (w testach na tunerze pokazuje 1.6MB/s, wiec slabiutko), natomiast po
    zmianie zapisu na 720P@50 - nie ma juz zadnego komunikatu, znaczy sie
    dziala.

    > 3. nagrania na dysk zaszyfrowane czy da sie je obejrzec, zedytowac na
    > PC

    kanaly FTA nie szyfruje - reszta jest szyfrowana (wg opisu).
    Na stronie producenta sa narzedzia do deszyfracji'
    http://www.abcomeu.com/download-software
    PC_TOOL_ALI.rar
    Nastroj pre konvertovanie nahravky v PC - podpora od sw 1.09.11245 ! ,
    Tool for converting recordings in PC , supporting from sw 1.09.11245 !

    > 4. jakies radio internetowe

    tego nie testowalem - probuje sie dobrac do iptv.
    Z tego co widzialem mozna doinstalowywac aplikacje, wiec sprawa otwarta....

    z internetem lacze sie via WiFi - i to nie dedykowanym.
    Mialem dwa f. Edimax. Jeden zadzialal drugiego nie rozpoznaje - wiec
    mozna przetestowac wpierw to co sie ma :)

    > 5. cos z tym ethernetem da sie zrobic? - np. ala NAS - czyli dostep
    > do plikow na podlaczonym dysku? Edycja listy kanalow?

    mam osobny NAS dysk i tuner bez problemu laczy sie z nim i streamuje
    filmy, zdjecia, muzyke (jest przegladarka DLNA). Widzi rowniez inne
    komputery w sieci domowej (zreszta to samo robi TV wiec to dla mnie malo
    istotny feature)
    Nie sprawdzalem w druga strone.

    Dziala natomiast streaming do i z telefonu, czyli idac do kibelka mozesz
    kontynuowac ogladanie filmu na telefonie lub tablecie ;)

    W przeciwienstwie do Ferdka Arivy (bo takiego 153 lub 252 Compbo bralem
    pod uwage) obraz na telewizorze nie znika, i rodzinka dalej moze sobie
    ogladac tv.
    Myslalem, ze bede mogl streamowac na telefon inny kanal niz wyswietlany
    w TV - niestety chyba sie tego nie da zrobic :)
    To byloby juz za piekne :)

    > A tak z wygladu wyglada elegancko.

    myslalem, ze bedzie wiekszy - jest malutki i wyglada bardzo porzadnie.
    Rowniez wyswietlacz jak i informacje na nim umieszczone (np. sila i
    jakosc sygnalu, aktualny program oraz mozliwosc ustawiania roznych
    poziomow jasnosci wyswietlacza) robia dobre wrazenie.

    Na razie jestem zadowolony - musze jedynie powalczyc z ipvt - stanalem i
    nie wiem co dalej (nie umiem nalezc tej pozycji w menu) - zamiast niej
    jest serwer emailowy (czyli mozesz sobie sprawdzic maile poprzez tuner).
    Na stronie producenta doszukalem sie, ze musze cos dograc lub uaktualnic
    firmware. Bede walczyl.
    Strona suportujaca Cryptoboxy jakby co to:
    http://www.satupdate.net/files/category/636-software
    -pro-652hd-combo/