    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: tuner combo
    Date: Wed, 21 Jan 2015 13:19:54 +0100

    On 2015-01-20 14:27, AL wrote:

    > wczoraj przyszedl i zdolalem go dopiero podlaczyc i poustawiac programy
    > z satelit, telewizora, ... wiec odpowiedz bedzie pewnie niepelna - nie
    > wszystko przetestowac zdazylem, ale na chwile obecna:

    > ma byc kompatybilne - nia mam jak sprawdzic - wsadzilem karte Conax (TnK
    > i wszystko dziala - znacznie wiecej programow niz na ferdku - pewnie to
    > zwiazane z DVB-S2)
    >
    > jest nowy firmware z takim opisem:
    > AB_652HD COMBO_V1.09.13370_20141217.rar test CI+ (link do strony na
    > koncu)

> [...]
    -pro-652hd-combo/

    sprostowania:
    IPTV dziala, cccam dziala (wymaga dogrania patcha, ktory odslania
    dodatkowe funkcjonalnosci)

    Streamowanie sygnalu na telefon/tablet: można oglądać różne programy
    jednocześnie na TV i telefonie/tablecie pod warunkiem, że pochodzą z
    tego samego transpondera (dvbs) lub mux (dvbt).

    Nie testowalem dvbc - z kablowki mam tylko internet :)

    CI+ z najnowszym oprogramowanie dziala.

    Jest jeszcze opcja dostepniania mediow via dlna do innych urzadzen.
    Nalezy wgrac oprogramowania (patch) z opcja DRM. Opis jest filmiku na
    youtube.

    Usypianie dyskow (dla pvr): (glebokie uspienie - dziala od razu),
    normalny stan czuwania - dopiero po pewnym czasie.

    Jest zewnetrzny edytor kanałów (na komputer) : STB_editor
    Jest program, ktore nagrane pliki TS deszyfruje - sprawdzilem - dziala
    bezblednie :)
    Programiki do pobrania ze strony producenta.

    Tuner ma wlasna pamiec w ktorej mozna zapisac konfig/zaprogramowane
    kanaly - aktualizacja oprogramowania nie rusza tej pamieci jak i
    konfiguracji tunera (wiec po wgraniu nowego oprogramowania nie musisz
    przechodzic wszystkich ustawien od poczatku - to uwazam za b.sprytne
    rozwiazanie)
    Aktualizacje mozna robic poprzez USB jak i bezposrednio z ftp
    producenta. FTP mozna rowniez skonfigurowac na inne serwery (ustawienia
    pozostaja i rowniez wgranie nowego softu ich nie niszczy)
    Ostatecznie rowniez przez RS.

    Reasumując:
    Uważam, że tuner w tej cenie (<400pln) jest wyjatkowo dobrym wyborem
    (podkreslam slowo _wyjatkowym_ gdyz zazwyczaj jestem wybrzydzaczem - a
    tu ciezko mi sie do czegokolwiek doczepic ;) .