  • Data: 2018-07-04 08:02:03
    Temat: Re: tv na działce
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Jul 2018 00:32:09 +0200, Krycha napisał(a):

    > Chętnie dowiem się jaką mam kupić antenę, bez wzmacniacza.
    > Czy to znaczy, że ma być z symetryzatorem?

    Na początek wymontuj wzmacniacz z anteny, włóż tam jakiś symetryzator za
    parę zł oraz usuń na dolnym końcu kabla wtyk razem z zasilaczem. Załóż
    tam jakiś zwykły wtyk. W ostateczności, po prostu nie wtykaj zasilacza
    do gniazdka sieciowego. Być może, uzyskasz dobry odbiór już na tej
    antenie. Jeśli nie, wybiorę ci inną, lepszą. Przy okazji, podaj
    przybliżoną odległość od twojej lokalizacji do nadajnika. To pozwoli mi
    ocenić siłę sygnału.
    Pogoda jest świetna na takie roboty :)
    --
    Jacek