  • Data: 2018-07-04 23:04:48
    Temat: Re: tv na działce
    Od: Krycha <k...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.07.2018 o 12:30, ń pisze:
    > Poprawka:
    > WIWA podaje siłę i jakość odbieranego z anteny sygnału: naciśnij na pilocie dwa
    razy przycisk 'INFO' i podaj nam wyniki [%] na różnych kanałach (różnych MUX-ach).

    Takie informacje podałam na początku wątku.
    Oto one:
    "Ale okazuje się, że nie.
    Kanał 23 i 46 odbieram ładnie: siła 100 %, jakość 100%.
    A kanał 34 bardzo słabo, albo 'brak sygnału'.
    Siła bywa nawet i 100% ale migająca, a jakość ciągle migające od zera
    czasami nawet do 100%.
    Czasami zdarza się, że mogę oglądać dobry obraz, ale na ogól nie."

    Krycha.