  • Data: 2018-07-07 18:34:39
    Temat: Re: tv na działce
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daj se spokój, to przerost formy nad treścią. Użyj papierowej mapy i
    > kompasu. Przecież szerokość w poziomie charakterystyki anteny to jakieś
    > 30 st. A poza tym, i tak w wielu przypadkach po wstępnym ustawieniu
    > trzeba dokonać jakiejś korekty, a przynajmniej tak bywało za analogowych
    > czasów :)

    Jacku, rzuć okiem na screeny z tego programu, które podesłałem.
    Mapa nie pokaże Ci dostępnych nadajników z ich parametrami, nie pokaże
    siły sygnału w miejscu, w którym przebywasz, nie pokaże ukształtowania
    terenu pomiędzy nadajnikiem a anteną. Może się okazać, że ktoś kupi Yagę
    24 elementy i potem "nie ma sygnału", bo przegwizduje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam