  • Data: 2016-12-11 10:51:25
    Temat: Re: tv sat bez opłat
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-11 o 08:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > No tak, i genialnie przerywały nagrywanie filmu trwającego 2:30 (z reklamami).
    > Więc i tak sensowne było ustawienie 3-4 godziny, niezależnie od głupoty j.w.
    programisty FW.

    Nie znam takiej sytuacji. Może ostatnio rozbestwiłem się tunerem UPC
    który jakimś szałem nie jest ale oglądanie a nagrywanie to dwie odrębne
    rzeczy nie wchodzące sobie w drogę.
    Można to zrobić dobrze i mieć możliwość ustawienia na 45 min. tyle co
    połowa meczu :-)

    PS. Dlaczego drążę temat? Ze skąpstwa i przyzwyczajenia do komputera
    (pełna dowolność ustawienia) Często się zdarza że takie 40 cali u mnie
    żre prąd o 2 godziny za długo niż jest to potrzebne.
    Wiem muszę wytresować lepiej rodzinę :-)

    Ale przed zakupem tego nowego TV samsunga rocznik modelowy 2016. tv mi
    się wyłączał grzecznie po 45 minutach niedotykania go.