    From: "Marek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: uklad czasowy
    Date: Sat, 17 Jul 2010 00:03:44 +0200

    to chyba nie wyjdzie bo algorytm jest taki :
    jak napięcie zasilania sie pojawi to rozwarte
    napięcie zasilania zanika zewrzyj na 65 sek.
    potem rozewrzyj i czekaj na ponowne zasilanie
    działa bez możliwości zwierania bo tu musze mięć energie na zasilanie LED
    transoptora . Szukam takiego który ma minimalny prąd załączenia . Albo inne
    rozwiązanie ? Nie mogę wpakować ogromnego kondensatora .
    Marek S