  • Data: 2014-10-21 15:02:00
    Temat: Re: unifon 4,5,6 przewodowy do instalacji 2 przewodowej ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam. Wybaczcie jeśli to pytanie poniżej poziomu tej grupy.

    uuu, hańba !

    > Czy jest szansa podłączyć coś takiego do mojej instalacji ? Bez tego

    szansa jest. Ale nie "po prostu". Z branży domofonowej wypadłem 15 lat
    temu , ale przypuszczam, że wersja 2 przewodowa wymaga jakiejś
    "wyrafinowanej" elektroniki w unifonie - czyli jeśli to unifonu >4
    przewodowego dodać to co tam ma być, to wtedy tak.

    W wersji optymistycznej być może dałoby się wykorzystać elektronikę z
    tego starego , który masz (o ile sprawna).
    Niestety, jak sam zauważyłeś na wstępie, takie rozważania są poniżej
    poziomu grupy, i nie uchodzi mi ich dalej prowadzić, bo będę się musiał
    potem z tego spowiadać.

    Tfu tfu.