  • Data: 2014-10-21 08:20:33
    Temat: unifon 4,5,6 przewodowy do instalacji 2 przewodowej ?
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Wybaczcie jeśli to pytanie poniżej poziomu tej grupy. Mam taki
    domofon:

    Chyba dosyć popularny bo widuje sporo jego zdjęć. To jakiś cyfral z trochę
    dziwnie
    wyprowadzonymi 2 przewodami. Nie mogę niestety znaleźć nic co by mi się
    podobało
    wsród urządzeń które opisane sa jako "analogowe, do instalacji 2
    przewododowych".
    Trochę podoba mi się natomiast taki:

    http://www.bomap.pl/pl/p/Unifon-analogowy-Amplyvox/1
    36

    Czy jest szansa podłączyć coś takiego do mojej instalacji ? Bez tego
    dodatkowego
    przycisku.