  • Data: 2010-06-17 10:39:25
    Temat: Re: usuwanie bazgrołów ze szczotkowanego aluminium
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 17, 10:27 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mozna sprobowac rozpoznac co za rozpuszczalnik jest we flamastrze.

    Ale wiesz że to nie są substancje do kupienia w kiosku z gazetami,
    prawda?

    > Ale i tak usuniecie zabarwienia moze byc trudne.

    Jeśli barwnik zdyfundował w warstwę tlenku to pozostaje zdjęcie jej
    środkami mechanicznymi. Na przyszłość lepiej położyć capon i od razu
    poszukać czym go zmyć...

    > Pozostanie wiec .. kupic wiecej flamastrow, pomalowac cale drzwi,
    > zmyc do rownego koloru :-)

    Myślę że Pytacz też miałby dla Ciebie parę rad, może nawet
    niekoniecznie cenzuralnych :)
    Konrad