  • 1. Data: 2013-10-29 19:51:55
    Temat: verilog2vhdl
    Od: s...@g...com

    Witam,

    Znacie jakieś darmowe narzędzia? Jeśli tak, dajcie linka. Guglarka nic ciekawego nie
    podaje.

  • 2. Data: 2013-10-29 20:41:58
    Temat: Re: verilog2vhdl
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 29 października 2013 19:51:55 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > Witam,
    >

    > Znacie jakieś darmowe narzędzia? Jeśli tak, dajcie linka. Guglarka nic ciekawego
    nie podaje.

    A przy okazji:

    always @(posedge dco)
    begin
    if (rst)
    begin
    count <= 1'b0;
    gate <= 1'b0;
    end
    else if (fcostb)
    begin
    count <= count + 1;
    if (&count)
    gate <= 1;
    end
    end

    Co to niby ma znaczyć (&count) ?!

  • 3. Data: 2013-10-29 21:05:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    http://tinyurl.com/mwjrxlb

  • 4. Data: 2013-10-29 22:56:02
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 29 października 2013 21:05:11 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > http://tinyurl.com/mwjrxlb

    Dzięki!

  • 5. Data: 2013-10-30 18:56:38
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 29.10.2013 19:51, s...@g...com wrote:
    > Witam,
    >
    > Znacie jakieś darmowe narzędzia? Jeśli tak, dajcie linka. Guglarka nic ciekawego
    nie podaje.

    Jakieś dziwne masz te google, wklepuje "verilog to vhdl" i pierwsze trzy
    wyniki to już trzy różne programy.

    Jakub Rakus

  • 6. Data: 2013-10-30 19:19:20
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 30 października 2013 18:56:38 UTC+1 użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > Jakieś dziwne masz te google, wklepuje "verilog to vhdl" i pierwsze trzy
    >
    > wyniki to już trzy różne programy.

    - Pierwszy wynik to link na którym jest link, który z kolei nie działa.
    - Drugi wynik to pytanie podobne do mojego na edaboard.
    - Trzeci to SynaptiCad za jakieś 5k$+.

  • 7. Data: 2013-10-30 21:16:19
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 30.10.2013 19:19, s...@g...com wrote:

    > - Pierwszy wynik to link na którym jest link, który z kolei nie działa.
    > - Drugi wynik to pytanie podobne do mojego na edaboard.
    > - Trzeci to SynaptiCad za jakieś 5k$+.

    Mamy inne google czy raczej wyniki dopasowane do profilu usera
    stworzonego na bazie wykradzionych danych osobowych. Ja mam takie coś:
    http://www.softpedia.com/progDownload/verilog2vhdl-D
    ownload-205896.html

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2013-10-31 14:42:12
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 30 października 2013 21:16:19 UTC+1 użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > Mamy inne google czy raczej wyniki dopasowane do profilu usera
    >
    > stworzonego na bazie wykradzionych danych osobowych. Ja mam takie coś:

> [...]
    Dzięki za linka.