  • 1. Data: 2016-03-26 19:33:06
    Temat: virgin mobile #freemium waznosc konta
    Od: c...@g...com

    zakupilem startera 5zl na virginmobile.pl i jak sprawdzam waznosc konta wychodzi ze
    jest 1 miesiac (wychodzace)
    czy zeby miesiecznie darmowo korzystac z 300MB i 30min trzeba doladowac to konto za
    kolejne 5zl czy jest jakis kod przedluzajacy?

  • 2. Data: 2016-03-27 16:01:41
    Od: h...@g...com

    Doladuj za piatke. Bedzie rok waznosci i co miesiac 30/30/300

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2016-03-27 18:25:03
    Temat: Re: virgin mobile #freemium waznosc konta
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2016-03-26 o 19:33, c...@g...com pisze:
> [...]
    > czy zeby miesiecznie darmowo korzystac z 300MB i 30min trzeba doladowac to konto za
    kolejne 5zl czy jest jakis kod przedluzajacy?

    A w jaki sposób sprawdzasz tę ważność konta?
    Wg regulaminu "Aktywacja pakietu #Freemium powoduje przedłużenie
    ważności konta Numeru o rok ..." i tak też u mnie działa.

    Bolek

  • 4. Data: 2016-03-29 10:41:24
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-27 o 16:01, h...@g...com pisze:
    > Doladuj za piatke. Bedzie rok waznosci i co miesiac 30/30/300

    Nic nie trzeba doładowywać, pakiet odnawia się automatycznie co miesiąc.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-03-29 20:12:00
    Od: h...@g...com

> [...]
    > www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    > www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    > Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

    A co się stanie po roku bez doładowania? ;-)

    --
    Heniek

  • 6. Data: 2016-04-17 19:57:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 26.03.2016 o 19:33, c...@g...com pisze:
> [...]
    > czy zeby miesiecznie darmowo korzystac z 300MB i 30min trzeba doladowac to konto za
    kolejne 5zl czy jest jakis kod przedluzajacy?

    Jak to wygląda? Żeby mieć fremiuma nie trzeba mieć środków na koncie?

  • 7. Data: 2016-04-18 08:36:33
    Od: h...@g...com

    Nie trzeba mieć.

  • 8. Data: 2016-04-18 12:00:27