eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmvirgin pokazuje pazurki ostatecznie › Re: virgin pokazuje pazurki ostatecznie, orange to gówno
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin3!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed3.funet.fi!newsfeeds.funet.fi!newsfeed1.swip.net!news.ast
    raweb.com!border6.a.newsrouter.astraweb.com!not-for-mail
    From: "jedrek" <j...@s...2>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <m32eah$8ll$1@node2.news.atman.pl>
    <54567cca$0$37854$b1db1813$d2f06f9f@news.astraweb.com>
    <1qa2pqm8lwf9w$.1y1flh738a9he.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: virgin pokazuje pazurki ostatecznie, orange to gówno
    Date: Sun, 9 Nov 2014 11:28:53 +0100
    Organization: _
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.3959
    Lines: 30
    Message-ID: <545f41e1$0$47453$b1db1813$a437145d@news.astraweb.com>
    NNTP-Posting-Host: 729e82d0.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=<iE37^E@nLC;VG4<An`lKBL?0kYOcDh@J=SbP4emnWdHPLP_:`96@iD`d>9^_Zfl;FBdDOa<
    5U7AIQP;A1BfV=3GDf2<B:XASm@cT4]YMo4W`K
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1065170
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F."

    > Ale nie pisz nam, tylko do prezesa/marketingu itp.

    Piszę wam, bo wy mnie może zrozumiecie.
    Prezesy na pewno nie, a trzeba się komuś wypłakać :)
    U operatoratorów w 90% statystycznie jest brak zrozumienia.
    Przykładem mega tępoty w ostatnich tygodniach stała się dla mnie francuska
    pomarańcza. Infolinia ich to zbieranina głupków i osób, które nic nie mogą,
    nic nie chcą i nic im nie wolno robić, generalnie beton, zero chęci pomocy i
    działania "jak się nie da przez drzwi to spróbujemy wejść w sprawę przez
    komin, będzie pan zadowolony" aby pomóc dzwoniącemu rozwiązać problem. Ale
    gdzie tam za trude! Wiecznie niewykonalne. Gdyby się choć trochę starali (a
    nie czarowali bezpłcowymi odgórnie narzuconymi regułkami wyczytanymi z
    gotowca z monitora), aby w przyszłości mógł o nich powiedzieć abonent:
    "orange to wypasiona firma, zależy im na kliencie już zdobytym, a także na
    potencjalnie nowym kliencie, stają na głowie aby klient był zadowolony, żeby
    wiedział, że pracujacy w orange mają jaja i dzwoniący do nich człowiek z
    problemem po tym jak mu pomogli chętnie nagoni im kolejnych nowych klientów,
    bo jest miło zaskoczony jak bardzo dbają, jak wychodzą na przeciw klienta
    aby go do siebie przyciągnąć"
    Ale gdzie tam, lepiej wydać setkim milionów na gówniane reklamy w tv,
    skrzynkę zasypać ci gównem z gatunku "wybierz neostradę"
    A jak chcesz ją rzeczywiście podłączyć (bo jak na złość w okolicy nie ma
    dobrej, miłej konkurencji, która szanuje klienta) to między wierszami na
    infolinii orange słyszysz "spierdalaj pan i nie męcz", nie bo nie, tak bo
    tak i idź pan sobie, nie potrafię powiedzieć dlaczego tak jest, nie mam na
    to kompletnie wpływu.
    I gadaj człowieku do usranej śmierci z debilami na infolinii orange.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 12.11.14 16:11 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: