  • 1. Data: 2014-11-01 11:57:20
    Temat: virgin pokazuje pazurki ostatecznie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    starzy wypad ze starej taniej taryfy
    nie będzie już 19gr, nie będzie już bonusu 50% do doładowania

    świętej pamięci dobra sieć umrze pierwszego grudnia

    "Warszawa, dnia 31 października 2014

    Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 grudnia 2014 roku obowiązywać będzie
    nowy Cennik Oferty Virgin Mobile #ChcęWszystko, z którego wydzielony został
    do osobnego dokumentu Cennik Produktów i Usług Uzupełniających Virgin Mobile
    Polska.
    Naniesione w dotychczas obowiązującym dokumencie zmiany nie dotyczą opłat za
    poszczególne Usługi i mają charakter przede wszystkim porządkowy, służąc tym
    samym poprawie przejrzystości wyżej wymienionych dokumentów.
    W załączeniu przesyłamy zaktualizowane Cenniki. Wszystkie Cenniki dostępne
    są także pod adresem: www.virginmobile.pl.
    Jednocześnie informujemy, że w przypadku braku akceptacji zmian, o których
    mowa powyżej, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie
    usług telekomunikacyjnych ("Umowa"), które może być zrealizowane do dnia
    wejścia tych zmian w życie.
    Odpowiedzi na wszelkie pytania związane z wprowadzonymi zmianami udzielą
    konsultanci Centrum Miłej Obsługi Klienta Virgin Mobile telefonicznie: *222
    (połączenie bezpłatne z sieci Virgin Mobile); 799 555 222 z telefonów innych
    sieci (opłata za połączenie według cenników operatorów), lub mailowo:
    c...@v...pl; o...@v...pl.

    Z poważaniem,
    Zespół Obsługi Klienta Virgin Mobile Polska"

  • 2. Data: 2014-11-01 13:51:04
    Temat: Re: virgin pokazuje pazurki ostatecznie
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    zlotowinfo pisze:
    > starzy wypad ze starej taniej taryfy
    > nie będzie już 19gr, nie będzie już bonusu 50% do doładowania
    >
    > świętej pamięci dobra sieć umrze pierwszego grudnia

    Ponoć dla starych (w ofercie Bez kompromisów) nic się nie zmienia.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-11-01 15:07:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "DK" <c...@W...wroclaw.pl> napisał w wiadomości

    > Ponoć dla starych (w ofercie Bez kompromisów) nic się nie zmienia.

    mam starą ofertę i to by mi pasowało
    jednak mailem który mi przysłali
    zrozumiałem że to zmiana też dla mnie

  • 4. Data: 2014-11-01 17:45:01
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-11-01 o 15:07, zlotowinfo pisze:

    > mam starą ofertę i to by mi pasowało
    > jednak mailem który mi przysłali
    > zrozumiałem że to zmiana też dla mnie

    Mam taryfę "bez kompromisów", konto ważne prawie rok jak widać po
    zalogowaniu i z niczego nie wynika że stracę ta taryfę 01.12.2014 na
    rzecz #chcę wszystko

    --
    "Com napisał, napisałem"

    Pontius Pilatus

  • 5. Data: 2014-11-02 08:42:34
    Od: h...@g...com

    Bez kompromosów zostaje bez zmian.

  • 6. Data: 2014-11-02 19:32:07
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-11-01 o 15:07, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "DK" <c...@W...wroclaw.pl> napisał w wiadomości

    > mam starą ofertę i to by mi pasowało
    > jednak mailem który mi przysłali
    > zrozumiałem że to zmiana też dla mnie

    Sorry, ale ty chyba masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz. Po
    cholerę siejesz zamęt jak nie pojmujesz co napisali?

  • 7. Data: 2014-11-02 19:49:47
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    Strona virgin to skretynienie do kwadratu. Mania gimbusów do tworzenia stron
    z jak największą ilością skaczącego gówna (ani to ładne, ani praktyczne
    tylko wk....) zabijającego procesor w maszynach o niedużej wydajności.
    Dzięki temu gównu nic szybko i sprawnie nie można znaleźć na tej durnej
    stronie, bo wszystko musi skakać, rozwijać się, animować. Dziecinada na max!
    Z każdym kolejnym rokiem dostępności neta w Polsce dla mas, licząc od około
    roku 97 strony www są coraz bardzie spier...ne!
    Znalezienie tam cennika graniczy z cudem.
    Porównanie ich do kiedyś świetnej wirtualnej marki plusa pod nazwą "Sami
    swoi" gdzie wejście na strone i wszystko podane na tacy, bez potrzeby
    przebijania się przez gówniane flash-owe menu i tonę skryptów.
    Bo nie można na stronie głównej wstawić po prostu link "Cennik" gdzie będą
    dostępne wszystkie obecne oferty.
    Generalnie z dniem wycofania dla nowych odpaleń 50% bonus za doładowanie, co
    dawało realną stawkę 13gr do wszystkich ten wirtualny operator dla mnie może
    nie istnieć.
    Niczym się nie różnią od reszty ofert na kartę - dla osób tylko
    rozmawiających bez rekordów czasu wiszenia na słuchawce, bez potrzeby neta.
    Karta virgin nie wpuszcza na bazę plusa, co jest dziwne skoro przez play
    virgin jest traktowany jako numer w sieci play (więc karta virgin w eterze
    powinna mieć takie same prawa dostępu do bazy jak play, a nie ma), więc
    obecnie szkoda sobie głowę nimi zawracać.
    Dobrze wystartowali i jak dla mnie mogą się już zbierać.

  • 8. Data: 2014-11-02 20:50:27
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Dobrze wystartowali i jak dla mnie mogą się już zbierać.
    Przesada - starzy klienci nadal mają swoją taryfę, a nowa trochę osób
    może zainteresować, ale tylko takich którzy więcej siedzą w internecie
    niż gadają czy smsują. Nikt inny z pre-paid nie ma chyba taryfy z małą
    ilością minut a sporą internetu. W jakąś tam lukę się wstrzelili.

  • 9. Data: 2014-11-02 21:04:47
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-11-02 o 20:50, Skylla pisze:

> [...]
    > niż gadają czy smsują. Nikt inny z pre-paid nie ma chyba taryfy z małą
    > ilością minut a sporą internetu. W jakąś tam lukę się wstrzelili.

    Poprawka - smsy są bez limitu w każdym pakiecie. Czyli oferta dla
    młodzieży - mało rozmów, smsów bez umiaru, sporo internetu.
    Główna wada - to te min 19zł/miesiąc - czyli pseudo-abonament a nie
    pre-paid.

  • 10. Data: 2014-11-02 23:32:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Nov 2014 19:49:47 +0100, jedrek napisał(a):
> [...]
    > roku 97 strony www są coraz bardzie spier...ne!
    > Znalezienie tam cennika graniczy z cudem.

    Ale nie pisz nam, tylko do prezesa/marketingu itp.

    Sporo stron ostatnio robionych na jedna modle - uklad pionowo-poziomy
    http://www.t-mobile.pl/
    http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/na-karte-
    frii
    http://www.mbank.pl/indywidualny/promocje/lokata-slo
    dki-procent/
    http://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni

    Wszystko z jednej firmy, czy jakies nowe wytyczne ... kafelki na
    tablety ?

    > Porównanie ich do kiedyś świetnej wirtualnej marki plusa pod nazwą "Sami
    > swoi" gdzie wejście na strone i wszystko podane na tacy, bez potrzeby
    > przebijania się przez gówniane flash-owe menu i tonę skryptów.

    Plus tez juz ma nowa strone, a nic nie mozna znalezc to od dawna.

    Ale to nie flash, flash juz jest passe, teraz to sie robi w
    javascripcie.

    > Bo nie można na stronie głównej wstawić po prostu link "Cennik" gdzie będą
    > dostępne wszystkie obecne oferty.

    Ba, cennik, ale do czego ? Dziesiatki taryf, promocji, pakietow, uslug
    ... ale cenniki i regulaminy faktyczsnie starannie ukryte.

    > Generalnie z dniem wycofania dla nowych odpaleń 50% bonus za doładowanie, co
    > dawało realną stawkę 13gr do wszystkich ten wirtualny operator dla mnie może
    > nie istnieć.

    W pakietach jest teraz ~15gr, wiec nadal nie tak zle.

    > Dobrze wystartowali i jak dla mnie mogą się już zbierać.

    No coz, moga miec wieksze ambicje :-)

    J.