  • 11. Data: 2012-07-04 10:54:34
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-04, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Delimiter głupku popraw. Umisz ?

    Zacytuje Grzybola: nie dyskutuj z chujem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-07-04 11:10:21
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Delimiter głupku popraw. Umisz ?

    Po pierwsze, głupka poszukaj we własnym otoczeniu. Czy ja obrzucam Cię
    wyzwiskami? Kto jeszcze chce mi poopowiadać o eltyarnym poziomi precli? Po
    drugie podaj mi choć jeden powód dla którego miałbym ułatwiać Ci życie
    podrzucaniem info i finezyjnie ułatwionymi delimiterami?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 13. Data: 2012-07-04 11:16:48
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 Jul 2012 09:10:21 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Lovtza
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > drugie podaj mi choć jeden powód dla którego miałbym ułatwiać Ci życie
    > podrzucaniem info i finezyjnie ułatwionymi delimiterami?

    "Finezyjnie ustawiony delimeter" to jedna z zasad pisania na grupy
    dyskusyjne. http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2012-07-04 11:28:41
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > "Finezyjnie ustawiony delimeter" to jedna z zasad pisania na grupy
    > dyskusyjne. http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

    Stary, wiem co to jest i do czego to służy. Tyle, że zasad pisania na
    grupach dyskusyjnych jest więcej, te ważniejsze odnoszą się także do
    kultury osobistej i nie obrażania rozmówcy. Dlaczego sami selektywnie
    stosujecie się do swojego FAQa, częsta olewając jego najważniejsze zapisy,
    oczekując w tym samym czasie od innych tego, że będą stosowali się do
    niego punkt po punkcie?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 15. Data: 2012-07-04 11:29:02
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 11:16, Piotr Klimek pisze:

    > "Finezyjnie ustawiony delimeter" to jedna z zasad pisania na grupy
    > dyskusyjne. http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

    ale przeciez on nie pisze na grupy dyskusyjne tylko na jakies zasrane forum

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 16. Data: 2012-07-04 11:47:09
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 Jul 2012 09:28:41 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Lovtza
> [...]

    > stosujecie się do swojego FAQa, częsta olewając jego najważniejsze zapisy,
    > oczekując w tym samym czasie od innych tego, że będą stosowali się do

    Ja Ci tylko napisałem o co chodzi z delimeterem, nie przypominam sobie,
    żebym Cię kiedykolwiek obraził. Nie rozumiem dlaczego piszesz do mnie w
    liczbie mnogiej :)

  • 17. Data: 2012-07-04 12:09:35
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Ja Ci tylko napisałem o co chodzi z delimeterem, nie przypominam sobie,
    > żebym Cię kiedykolwiek obraził. Nie rozumiem dlaczego piszesz do mnie w
    > liczbie mnogiej :)

    Masz rację, zagalopowałem się trochę;)

    Pozdr,
    Mariusz

  • 18. Data: 2012-07-04 14:12:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Jul 2012 09:10:21 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl

    mówi to panu coś?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 19. Data: 2012-07-04 15:22:02
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 3 lipca 2012 23:35:28 UTC+2 użytkownik Lovtza napisał:

    > Wyjaśnienie już padło kilkukrotnie, ale nawet tak prosta rzecz jak
    > zrozumienie kilku zdań i zapamiętanie zawartych w nich informacji na
    > dłużej niż 30 sekund przerosła Arniego (i wielu innych zresztą też). Nie
    > widzę żadnych powodów aby znów się produkować, bo nic nie wskazuje na to,
    > że tym razem cokolwiek zostanie zrozumiane/zapamiętane.
    I naprawde nie masz zadnych nowych? Bo z tego co pamietam zaden podany przez Ciebie w
    dyskusji nie mial wartosci merytorycznej.
    Skoro wiec nie masz nowych argumentow a portal scigacz swietnie prosperuje bez bramki
    tutaj badz laskaw odlaczyc swoj portal od grupy dyskusyjnej pl.rec.motocykle.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 20. Data: 2012-07-04 16:35:28
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > I naprawde nie masz zadnych nowych? Bo z tego co pamietam zaden podany przez
    Ciebie w dyskusji nie mial wartosci merytorycznej.

    Błagam Cię. Po tym wszystkim co tutaj zobaczyłem precel nawołujący do
    merytorycznej dyskusji jest dla mnie równie wiarygodny jak Josef Mengele
    walczący o prawa pacjenta...

    > Skoro wiec nie masz nowych argumentow a portal scigacz swietnie prosperuje
    bez bramki tutaj badz laskaw odlaczyc swoj portal od grupy dyskusyjnej
    pl.rec.motocykle.

    Po co mam mieć nowe argumenty, skoro stare są ciągle aktualne?

    Pozdr,
    Mariusz