    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: warstwa na cale okno przegladarki
    Date: Wed, 29 Apr 2009 22:22:01 +0200

    ** porneL <n...@p...net> wrote:

    > Jak chesz duży, czarno-szary interfejs, który zajmuje cały ekran do robienia
    > jednej rzeczy na raz, to zainstaluj MS DOS.

    > Nóż mi się w kieszeni otwiera jak widzę, że modalne dialogi stają się modne.
    > Kiedyś to była niedoróbka w programie :/

    Bzdura. Nie wiesz po co mu to, więc generalnie nie możesz określić czy akurat
    ma sens zastosowanie czegoś takiego czy nie ma (często faktycznie nie ma).

    Odnośnie modalności to często się używa czegoś semi modalność w momencie np.
    potwierdzania ważnej transakcji. Np. w momencie zatwierdzania przelewu w banku
    internetowym wchodzisz w coś w typu trybu w którym możesz tylko potwierdzić
    transakcje (np. podając token) albo ją anulować. To nie jest modalność? To jest
    wg. Ciebie MS-DOS czy całkiem uzasadnione podejście?

    W niektórych przypadkach ma to zastosowanie. Natomiast często jest nadużywane.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )