  • Data: 2019-05-01 14:29:36
    Temat: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 21:52:40 UTC+2 użytkownik Filip454 napisał:

    > Nie obraź się, ale szufladkowanie ludzi na pokolenia, pod względem tego
    > co lubią, to największy kretynizm jaki w życiu widziałem.

    A gdzie i kiedy Ciebie zaszufladkowałem?
    Są różne grupy pokoleniowe i każdy z nas do jakiejś należy

    > Według Ciebie, skoro mam 40 lat, to już nie wolno mi korzystać z rozmów
    > wideo?

    Gdzie tak napisałem?

    > Takie podejście obraża zdecydowaną większość użytkowników grup
    > dyskusyjnych i ogólnie jest domeną ludzi ograniczonych, którzy sami
    > zamykają się w ryzach narzuconych przez społeczeństwo.

    O czym Ty człowieku piszesz? Czytałeś co napisałem? Gdzie tam kogoś obraziłem?

    > A jak jem tylko mięso z ziemniakami to jestem z pokolenia PRL? Szanujmy się.

    Nie pisz bzdur. Poczytaj Sobie o grupach pokoleniowych i różnicach między nimi.
    Ciekawy temat.

    > Ty i Twoi znajomi, tak samo jak ja i moi znajomi =/= wszyscy

    Oczywiście
    Ale skoro videorozmowy się nie przyjęły to znaczy że nie ma zapotrzebowania na taką
    usługę
    A jak ktoś do jakiś niszowych zastosowań potrzebuje to są stosowne aplikacje z taką
    funkcją

    > Tak samo i tutaj - nasze prywatne obserwacje =/= rzeczywiste dane
    >
    > Źródło:
    > https://www.theverge.com/2017/12/13/16772704/faceboo
    k-messenger-17-billion-video-chats-2017

    > To wg Ciebie mało?

    Biorąc pod uwage że z FB ma ponoć ponad 2 miliardy użytkowników to te 17 miliardów
    videorozmów rocznie nie powala