  • 31. Data: 2015-08-04 18:42:28
    Temat: Re: widoczna połowa pamięci RAM
    Od: " 666" <...@...6>

    To nie jest grupa o Twojej psychice, lecz o pecetach.

    -----
    "Michal Lukasik" <m...@t...pl> wrote in message

  • 32. Data: 2015-08-04 19:43:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-08-03 o 14:37, Michal Lukasik pisze:

    > Tu masz przykładowy opis jak to obejść raz na zawsze
    > http://donovan6000.blogspot.co.uk/2013/06/insyde-bio
    s-modding-wifi-and-wwan-whitelists.html

    Skończyło się na nie wgrywaniu moda, ale zaklejeniu pinu 20 na karcie
    miniPCIe. Wprawdzie po wejściu i wyjściu z BIOS wywala komunikat, ale
    przy starcie tego nie ma i włącza się normalnie.
    Trzeba zainstalować sterowniki,wsadzić kartę SIM (wsadziłem nieaktywnego
    prepaida), zainstalować ThinkVantage GPS Enabler, uruchomić go i jak on
    działa to i GPS działa :)

    Po włożeniu aktywnej karty modem GSM też działa.

    ale to już nie na temat.
    pozdrawiam

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2015-08-05 13:05:43
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 04/08/2015 17:42, 666 wrote:
    > To nie jest grupa o Twojej psychice, lecz o pecetach.

    Sorry, jeśli przerasta Cię znalezienie informacji na ogólnodostępnym
    forum. I żeby było jasne od początku mowa o forum.qnap.com nie
    qnapclub.pl bo tam to... może przemilczę poziom. To samo zresztą tyczy
    informacji na forach dotyczących Netgear.

    BTW. Doczytałeś specyfikację drukarki czy nadal szukasz czegoś co wydaje
    Ci się, że znajdziesz?
    --

  • 34. Data: 2015-08-05 15:08:40