  • 1. Data: 2015-07-06 10:35:05
    Temat: Pytanie o pamięć
    Od: pawLo <P...@o...pl>

    Witam, chciałem rozszerzyć pamięć w laptopie o mam pytanie, bo mam
    pamięć taką - HYNIX 1Rx8 PC3-10600S i musze szukać dokładnie takiej
    samej czy może być inna (parametry) ???
    DDR3 jest, wiec wiem ze DDR3 musi być.

  • 2. Data: 2015-07-06 10:49:16
    Temat: Re: Pytanie o pamięć
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-06 o 10:35, pawLo pisze:
    > Witam, chciałem rozszerzyć pamięć w laptopie o mam pytanie, bo mam
    > pamięć taką - HYNIX 1Rx8 PC3-10600S i musze szukać dokładnie takiej
    > samej czy może być inna (parametry) ???
    > DDR3 jest, wiec wiem ze DDR3 musi być.

    Obojętnie jaka, w teorii mogą mieć nawet inne szybkości ważne żeby była
    DDR3 i już.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-07-06 18:16:03
    Od: work <g...@w...pl>

    W dniu 2015-07-06 o 10:49, Chris pisze:

    > Obojętnie jaka, w teorii mogą mieć nawet inne szybkości ważne żeby była
    > DDR3 i już.

    ale i tak trzeba sprawdzić w praktyce czyli wstawić do lapa i odpalić

  • 4. Data: 2015-07-07 01:25:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-07-06 10:35, pawLo pisze:
    > Witam, chciałem rozszerzyć pamięć w laptopie o mam pytanie, bo mam
    > pamięć taką - HYNIX 1Rx8 PC3-10600S i musze szukać dokładnie takiej
    > samej czy może być inna (parametry) ???
    > DDR3 jest, wiec wiem ze DDR3 musi być.

    Sprawdź na stronie producenta Twojego laptopa, w dziale wsparcia
    technicznego konkretnego modelu komputera jaki posiadasz, jakie
    kompatybilne kości pamięci wspiera.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2015-07-07 03:27:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-07-07 01:25, Krystek pisze:

    > Sprawdź na stronie producenta Twojego laptopa, w dziale wsparcia
    > technicznego konkretnego modelu komputera jaki posiadasz, jakie
    > kompatybilne kości pamięci wspiera.

    Program Everest Ultimate Edition pokaże Ci wszystko.

    --
    animka

  • 6. Data: 2015-07-07 07:18:44
    Od: pawLo <P...@o...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 01:25, Krystek pisze:

    > Sprawdź na stronie producenta Twojego laptopa, w dziale wsparcia
    > technicznego konkretnego modelu komputera jaki posiadasz, jakie
    > kompatybilne kości pamięci wspiera.
    >
    > K.

    Kurcze mam dell e4310, ale na stronie nie ma jakie pamieci obsługuje

  • 7. Data: 2015-07-07 20:25:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.07.2015 o 03:27, animka pisze:

    > Program Everest Ultimate Edition pokaże Ci wszystko.

    Może Tobie ta staroć pokaże "wszystko" ;-)

    "EVEREST Ultimate Edition"
    Zaktualizowany:21-09-2011"

    To tego ograniczenia wersji trial - gratuluję "trafnej porady"

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2015-07-08 06:57:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 7 Jul 2015 07:18:44 +0200, pawLo napisał(a):

    > Kurcze mam dell e4310, ale na stronie nie ma jakie pamieci obsługuje

    Lista może nie być już aktualizowana - sprawdziłbym wobec tego w supporcie
    (po prostu zwyczajnie ten support Della pytając), moduły jakiej maksymalnie
    pojemności i przy jakim taktowaniu są obsługiwane. Przy czym z taktowaniem
    może być łatwiej, jeżeli wstawisz moduł z dopuszczalnym wyższym do już
    obecnego, o niższym. Przykładowo - kupisz DDR3-1600, a masz wstawionego
    DDR3-1066 - szybszy zostanie ściągnięty taktowaniem do poziomu niższego.
    Jeżeli się okaże, że maksymalnie są obsługiwane moduły 2GB, a wstawisz 4GB
    sztukę - działać może (możliwe, że któryś upgrade BIOSu załatwiał temat),
    ale nie musi.

    Będzie trochę łatwiej, jak podasz, jaki tam siedzi procesor (do sprawdzenia
    we właściwościach Mój komputer, z użyciem CPU-Z, HWiNFO i podobnych narzędzi
    diagnostycznych). Bo z tego co widzę, to chipset tam jest QS57, a procesory
    klasy i3, i5, i7. A w tej klasie CPU kontroler pamięci jest w samym
    procesorze. Co nie znaczy, że chipset/BIOS nie narzuca jakichś ograniczeń.

    [ Są dwa sposoby na zrozumienie kobiety: pierwszy nie działa, drugi nie ]
    [ istnieje. (demotywatory.pl) ]

  • 9. Data: 2015-07-08 16:55:03
    Od: pawLo <P...@o...pl>

> [...]
    > klasy i3, i5, i7. A w tej klasie CPU kontroler pamięci jest w samym
    > procesorze. Co nie znaczy, że chipset/BIOS nie narzuca jakichś ograniczeń.

    Intel Core i5 M560

  • 10. Data: 2015-07-09 14:34:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 16:55, pawLo pisze: