    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: wiele num. kierunkowych kierujacych na jeden numer
    Date: Mon, 25 May 2009 13:10:59 +0200

    Użytkownik "Krzychu" <K...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gve5b6$33l$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > witam
    >
    > jak moze byc zrealizowane cos takiego ze:
    >
    > mamy pare numerow wygladajacych jakby z roznych wojewodztw
    >
    > 058 xxxxxxx
    > 032 xxxxxxx
    > 061 xxxxxxx
    > 022 xxxxxxx
    >
    > ale wszystkie one kieruja faktycznie na jeden numer (koles ktory to ma
    > odbiera wszystko na jednej komorce)
    >
    > jedyne co mi przychodzi do glowy to pare kart abon. w erze z wlaczonym
    > 'era numer stacjonarny' przekierowanych na inny jeden numer (choc nie
    > wiem czy to by dzialalo)

> [...]

    Choćby to:
    Zakładamy, że komórka, to 0601 234567, więc co?
    A to:
    *21*0601234567# na każdym z numerów...
    Takowoż, mogą to być VOiP-y, a choci mi po łbie, że któryś z opów
    voipowych umożliwia przekierowania... a także, nie wiem, czy nie ma tak,
    że te wszystkie numery fizycznie są na jednej końcówce...
    A zresztą, nawet jeśli zwykłe stacjonarki... cóż za kłopot jest w 4
    aparatach wcisnąć *21*numer# ? To nie musi być Era, to może być każdy
    op, umożliwiający przekierowania. Inna sprawa, że przekierowujący za
    takie połączenia płaci. Oczywiście, Ery Domowej nie wykluczam.