  • 1. Data: 2009-05-25 11:10:59
    Temat: Re: wiele num. kierunkowych kierujacych na jeden numer
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Krzychu" <K...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gve5b6$33l$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > witam
    >
    > jak moze byc zrealizowane cos takiego ze:
    >
    > mamy pare numerow wygladajacych jakby z roznych wojewodztw
    >
    > 058 xxxxxxx
    > 032 xxxxxxx
    > 061 xxxxxxx
    > 022 xxxxxxx
    >
    > ale wszystkie one kieruja faktycznie na jeden numer (koles ktory to ma
    > odbiera wszystko na jednej komorce)
    >
    > jedyne co mi przychodzi do glowy to pare kart abon. w erze z wlaczonym
    > 'era numer stacjonarny' przekierowanych na inny jeden numer (choc nie
> [...]

    Choćby to:
    Zakładamy, że komórka, to 0601 234567, więc co?
    A to:
    *21*0601234567# na każdym z numerów...
    Takowoż, mogą to być VOiP-y, a choci mi po łbie, że któryś z opów
    voipowych umożliwia przekierowania... a także, nie wiem, czy nie ma tak,
    że te wszystkie numery fizycznie są na jednej końcówce...
    A zresztą, nawet jeśli zwykłe stacjonarki... cóż za kłopot jest w 4
    aparatach wcisnąć *21*numer# ? To nie musi być Era, to może być każdy
    op, umożliwiający przekierowania. Inna sprawa, że przekierowujący za
    takie połączenia płaci. Oczywiście, Ery Domowej nie wykluczam.

  • 3. Data: 2009-05-25 13:08:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzychu" <K...@g...pl> napisał w wiadomości
    pare numerow wygladajacych jakby z roznych wojewodztw
    > ma ktos jakis pomysl??

    Tlenofon.
    Sam mam ok dwudziestu numerow z calej Plski.
    Wystarczy 20 kont dolaczyc do jednej grupy, na kazdym numer jest bezplatny.
    Waruniem utrzymania jest odebranei w ciagu 90 dni 10 minut polaczen z obcych
    sieci.
    Na kazdym konci eustawiasz sobie przekierowaniae np. na numer w usludze Era
    Numer Stacjonarny - za poalczenei przychodzace placisz tylko 9 gr za minute.

    Pozdraiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-05-25 13:21:58
    Od: "Krzychu" <K...@g...pl>

    zapomnialem dodac co wazne ze faktycznie NIE MA zadnych numerow
    stacjonarnych

    ma to tylko tak wygladac ze sa :)

    Krzys

  • 5. Data: 2009-05-25 13:26:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > ma to tylko tak wygladac ze sa :)

    No to napewno Tlenofon (lub inny voip) + era domowa lub era numer
    stacjonarny
    Moze tez przekierowywac na komorke ale to troche mniej oplacalne.
    Jakbys podal jeszcze ze 4 cyfry to by bylo wiadomoczy tlenofon czy nie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-25 16:25:35
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    SDD pisze:

    > No to napewno Tlenofon (lub inny voip) + era domowa lub era numer
    > stacjonarny

    Fragment " + era domowa lub era numer stacjonarny" nie musi być prawdą:
    są przecież telefony komórkowe obsługujące VoIP.

    Marek