  • Data: 2015-11-30 15:07:29
    Temat: Re: wielgaśny zegar cyfrowy
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    news:565c4b7a$0$22835$65785112@news.neostrada.pl...

    > A na które patrzyłeś?

    Nie byłem zbyt dociekliwy. Według linka do andpol przewinąłem nieco w dół i
    zobaczyłem, że te więcejnóżkowe zaczynają się od SCT21 więc wpisałem to w
    TME aby zobaczyć, czy też jest. Było, ale w ten sposób zawęziłem sobie listę
    do 3 typów i na nie patrzyłem.

    > Bo te, na które ja patrzę szukając sterownika do LEDów to mają.
    > Np SCT2027, chociaż sobie raczej inny wezmę.

    A tego to ani w andpol ani w TME ani w Digi ani w Farnell....
    Znalazłem kartę w tajwanie :).

    > Na stronie 11 masz ładny wykresik...

    To jest zależność od rezystora, a mi chodziło o cyfrową regulację.

    > A nasycenie? Chyba w tym wypadku nie rozumiem co masz na myśli.

    Chodzi o następny wykres na tej samej stronie - przy prądzie 90mA już w
    okolicy 1,2V zaczyna się nasycać.
    Dla MBI5171 to jest około 0,65V (dla 120mA około 0,75V).

    Zrobiłem ipulsowo 6.5V zasilania wyświetlaczy i z tego liniowo
    (stabilizatorem w sot23) 3V3 dla cyfrówki + RS485. Wymagane dodatkowe 0,6V
    spadku dla tego sot23 to zawsze gorzej.
    P.G.