  • Data: 2018-11-22 22:03:58
    Temat: Re: wifi
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta nawet dzialala. Od lat. Do wczoraj.
    > Widac nadszedl jej czas :-)
    >
    > I oczywiscie "nic nie bylo robione" ...

    > restart oczywiscie zrobilem ... ale wlasnie wpadlem, zeby go jeszcze
    > wylaczyc.
    > I pomoglo ... zobaczymy jak dlugo.
    > Lenistwo sie msci :-)

    bezpośredni dowód, że błędem jest traktowanie sieci bezprzewodowych
    (choć kabelków też się to tyczy) jako bezawaryjnych
    > Swoja droga - jak on to przekazuje ?
    > Powinien byc switch w srodku, taki "sprzetowy" ... czyzby programowo ?

    mały komputerek z linuchem to jest. poza tym mógł nastąpić błąd w ramie
    i zniekształcić program (najszybsza droga to krótki zanik zasilania - na
    tyle którki by tylko część pamięci padła albo poszła zniekształcona
    odpowiedź)

    > Ale teraz ... drukarka odpowiada szybko, a telefon nadal powoli.
    > Moze to wina Androida ?
    ciężko powiedzieć - dla mnie anomalia.
    ale spingowałem trzy androidy jakie mam w sieci obecnie i wszystkie
    odpowiadają po 100-200ms (różni producenci, różne wersje). TTTM.

    > Myslisz, ze ktos sie podstawil ?
    > Bo skoro 10% przechodzi

    nie, ale zdarza się, że pieprzy się tablica arp i co chwila ci się
    zmienia adres fizyczny przypisany do danego ip.
    > Dzieki, tego nie znalem, moze sie kiedys przydac ... ale znow, jesli co
    > 10-ty pakiet przechodzi, to chyba nie w tym problem ...

    ostatnio miałem taki przypadek nie zdiagnozowany do końca z braku czasu.
    Musialem arpa na sztywno ustawić bo ciągle mi jakiś obcy mac pojawiał
    się zamiast prawidłowego.