  • Data: 2018-11-22 21:55:55
    Temat: Re: wifi
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy "często"?
    raz na dwa tygodnie to dla mnie często
    widzialem (ba...nawet taki mam) któe wieszały sie co kilka dni

    > Gdyby jakiś router u klienta zawiesił się częściej, niż raz na kilka
    > miesięcy, to klient pewnie już by mnie zastrzelił.

    zawieszenie nie zawsze objawia się totalnym zwisem - często to
    upośledzenie funkcjonalności... przestaje działać wifi, albo działa lecz
    nie podpina nowych maszyn (nie chodzi o dhcp a o samo nawiązanie
    połączenia z wifi, podczas gdy stare działają)

    > U siebie w domu mam m.in. prostego Vigora 2820n. Dla takich routerków
    > uptime rzędu miesięcy czy lat to norma.

    bardzo fajnie ale mówimy o różnych półkach cenowych. Porównujesz router
    za 939pln (za komputeronikiem) do routerów po 60-150pln...

    poza tym znam tanie badziewia które okazały się nie zawisnąć nigdy w
    swoim życiu

    > D-Linków nie sprzedaję. Wystarczył jeden i opinie od innych znajomych,
    > którzy też nieopatrznie sprzedali takie coś. One potrafiły się
    > przywieszać nawet co kilka tygodni.

    miałem podobne doświadczenia

    > Swego czasu, jak konfigurowałem duże magazyny lub hale (np. Ikea,
    > Auchan, Leroy), to w zasadzie nie słyszało się o restartach czy to
    > routerów, czy wireless-switchy. Tyle, że tam pracowały Symbole albo
    > Motorole (w zasadzie to jeden sprzęt).

    porównujesz zupełnie nie zbliżone kategorie cenowe i segmenty