  • Data: 2020-05-29 09:16:21
    Temat: Re: wifi - handover bez notyfikacji zmiany AP
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 May 2020 23:38:12 +0200, Dariusz Dorochowicz
    <_...@w...com> wrote:
    > Co innego sieć z kontrolerem - tam można sobie zaszaleć i np
    > ustawić
    > progi mocy przy których ma nastąpić przełączenie na kolejny AP,
    > chociaż
    > producenci dają różne możliwości konfiguracji.

    No właśnie tutaj są dla mnie niejasności. W howto dot.
    roamingu/hamdoveeu producemci urządzeń często powtarzają i
    podkreślają, że przełączenie między AP to _zawsze_ decyzja klienta i
    z reguły właśnie jest tak, że klient trzyma ciągle z dalszym i
    słabszym AP zamiast przełączyć się na bliższy i mocniejszy. Stąd jak
    kontroler "zmusza" klienta, skoro to i tak on podejmuje decyzję o
    wyborze?

    --
    Marek