  • Data: 2009-02-20 22:20:43
    Temat: Re: wybór telefonu #2: po wstępnym rozeznaniu w necie
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lut, 14:30, "Marek" pisze...
    > Po wstępnym rozpoznaniu dostępnych telefonów myślę o zakupie
    >  Siemens S680 /685http://www.techplanet.pl/index.php?
    > gk=0&&k=186&&id=31003&&v=zo&&ord=nazwa&&f=more
    > Zakres funkcji siemensa wydaje się większy,kusi synchronizacja książki z
    > komputerem, bluetoth.
    >
    > Nie wiem tylko, czy telefon ma na pewno przypisywanie dzownków do kontaktów.
    > Na stronie siemensa wyczytałem, że mozna numer potraktowac jako VIP i wtedy go
    > wyróżić, ale czy można mieć kilka numerów z róznymi dzwonkami, czy tylko jednym
    > dla grupy VIP to nie wiem...)

> [...]

    Testowałem S680 przez tydzień czasu. Zachowywał się bardzo dobrze.
    Jest możliwość przypisania indywidualnych dzwonków do numeru
    i zdjęć ale tylko z grupy VIP (25). Takiej opcji nie ma cała książka
    telefoniczna ale tyle dzwonków to chyba i tak byłaby przesada.
    W odróżnieniu od grupy nie panikowałbym z jakością Siemensa.
    Wcale nie jest tak tragicznie a już na pewno nie gorzej jak
    w Panasoniku. Siemens ma ciekawe bajery, które za moment
    i tak staną się standardem ale nie wszyscy to potrafią docenić :)
    Polecam

    Ircys